USING NEW INTERACTIVE METHODS IN TEACHING PRIMARY SCHOOL CHILDREN.

USING NEW INTERACTIVE METHODS IN TEACHING PRIMARY SCHOOL CHILDREN.

Authors

  • Matkurbonova Gulnoza Odilbekovna Yangarik district Primary school teacher at school No. 23

Keywords:

native, student, oral, written, educational.

Abstract

One of the main requirements of today is the effective use of pedagogical technologies in improving education, paving the way for modern knowledge

References

Law of the Republic of Uzbekistan on education.

"National training program" of the Republic of Uzbekistan // The perfect generation is the basis for the development of Uzbekistan. T .: Vostok, 1998. - p. 57.

A. Gulomov, M. Kadyrov "Methods of teaching the native language", Tashkent., 2001.

Munavvarov A.K. "Pedagogy" Tashkent 1996

Passov E. Ya. Communicative method of teaching foreign language government. Moscow. "Enlightenment", 1991.

Mavlonova O. et al. "Pedagogy" Tashkent 2001.

Исматов, С. Ш., Норова, М. С., & Ниёзов, С. А. У. (2017). Технология рафинации. Отбелка хлопкового масла с местными адсорбентами. Вопросы науки и образования, (2 (3)), 27-28.

Исматов, С. Ш., Норова, М. С., & Ниёзов, С. А. У. (2017). Технология рафинации. Отбелка хлопкового масла с местными адсорбентами. Вопросы науки и образования, (2 (3)), 27-28.

Исматов, С. Ш., Норова, М. С., & Ниёзов, С. А. У. (2017). Технология рафинации. Отбелка хлопкового масла с местными адсорбентами. Вопросы науки и образования, (2 (3)), 27-28.

Исматов, С. Ш., Норова, М. С., & Ниёзов, С. А. У. (2017). Технология рафинации. Отбелка хлопкового масла с местными адсорбентами. Вопросы науки и образования, (2 (3)), 27-28.

Исматов, С. Ш., Норова, М. С., & Ниёзов, С. А. У. (2017). Технология рафинации. Отбелка хлопкового масла с местными адсорбентами. Вопросы науки и образования, (2 (3)), 27-28.

Downloads

Published

2022-11-01

How to Cite

Gulnoza Odilbekovna, M. . (2022). USING NEW INTERACTIVE METHODS IN TEACHING PRIMARY SCHOOL CHILDREN. Scientific Impulse, 1(3), 484–485. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/1009
Loading...