FIZIKADAN MASHG'ULOTLARNI BAJARISHDA О'QUVCHILARDA AMALIY KО'NIKMALARNI SHAKLLANTIRISH
Keywords:
fizik eksperiment, bilim darajasi, ko'nikma, malaka, kompetensiya, o'zlashtirish darajalari, statistik tahlil.Abstract
Maqolada ta'lim jarayonida o'qituvchi va o'quvchi tomonlar faoliyatlarining psixologik-pedagogik jihatlari fizikadan eksperimental mashg'ulotlarni o'tkazish misolida qarab chiqilgan. O'quv-tarbiya jarayonining yutug'i o'quvchilarning har bir darsga faol qatnashishi bo'lib hisoblanadi. Faollik bo'lsa o'quvchilar o'zlari qiziqib, darslarni qoldirmay, o'qituvchining aytganlarini tinglash, yangiliklar bilan tanishish, ma'lumotlarni eshitish va mavzularni o'z vaqtida tushunib borishga intiladi.
References
Выготский Л.С., Психoлoгия: учеб.шшбие / Л.С.Выготские.-М.:/ Апрель Пресс; М.: ЭКСМО-Пресс, 2002.
Сластенин В.А.Общая педагогика: учеб.шшбие: в 2 ч. / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянoв.-М.:Владoс,2003.
Абдуллаева Ш., Хoлмаматoва Л.А. Педагoгика. Укув кулланма.-Т.:ТА^И, 2005.
Djo'rayev M. Fizika o'qitish metodikasi.-Toshkent .«Abu matbuot-konsalt»,2015. - 276 b.
Хуторский А.В. Дидактическая эвристика. Теoрия и технoлoгия креативнoгo oбучения. - М.: Изд^ МГУ, 2003. - 416 с.
Усарoв Ж.Э. Кoмпетенциявий ёндoшувга асoсланган давлат таълим стандартларини амалиётга жoрий этиш: муаммo ва ечимлар //Физика, математика ва инфoрматика. Т.:2016, №6. - 40-48 б.