TA’LIM TIZIMIDA KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNI AKT SOHADA FANLARNI O‘QITISH TEXNOLOGIYALAR

TA’LIM TIZIMIDA KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNI AKT SOHADA FANLARNI O‘QITISH TEXNOLOGIYALAR

Authors

  • Xamdamova Yorqinoy Muxtorjon qizi Maxsus fan o’qituvchisi Farg’ona ICHSHUI kasb-hunar maktabi

Keywords:

ko‘zi ojiz o‘quvchilar, o‘qitish texnologiya

Abstract

Ko‘zi ojiz va ko‘rish qobiliyati zaif bo‘lgan o’quvchilar bilan ishlashda qo‘llaniladigan zamonaviy ta'lim jarayoni asoslanadigan dolzarb uslubiy metodlar, yondashuvlar va printsiplarni tavsiflaydi.

References

Полякова Н.П. “Анализ содержания обучения слепых и слабовидящих школьников на уровне основного общего образования за последние десять лет”

https://phsreda.com/ru/article/75114/discussion_platform.

Zokirov, S. I., Sobirov, M. N., Tursunov, H. K., & Sobirov, M. M. (2019). Development of a hybrid model of a thermophotogenerator and an empirical analysis of the dependence of the efficiency of a photocell on temperature. Journal of Tashkent Institute of Railway Engineers, 15(3), 49-57.

Горовик, А. А., & Турсунов, Х. Х. У. (2020). Применение средств визуальной разработки программ для обучения детей программированию на примере Scratch. Universum: технические науки, (8-1 (77)), 27-29.

Tursunov, H. H., & Hoshimov, U. S. (2022). TA’LIM TIZIMIDA KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNI INFORMATIKA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARI FANIDA O‘QITISH TEXNOLOGIYALAR. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(5), 990-993.

Hamidullo o‘g‘li, T. H. (2022). HOZIRGI KUNNING DOLZARB IMKONIYATLARI. JAWS VA NVDA DASTURLARI. Scientific Impulse, 1(2), 535-537.

Hamidullo o‘g‘li, T. H. (2022). NEYRON TARMOQLARNING TASNIFI. Scientific Impulse, 1(3), 757-763.

Hamidullo o‘g‘li, Tursunov Hojiakbar, and Boymuratov Erkin Kamolovich. "IMKONIYATI CHEKLANGAN O ‘QUVCHILAR BILAN ISHLASH TAJRIBASI." Scientific Impulse 1.7 (2023): 648-653.

Downloads

Published

2023-10-01

How to Cite

Xamdamova Yorqinoy Muxtorjon qizi. (2023). TA’LIM TIZIMIDA KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNI AKT SOHADA FANLARNI O‘QITISH TEXNOLOGIYALAR. Scientific Impulse, 2(13), 196–199. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/11751
Loading...