УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ

УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ

Authors

  • Ғаниева Халимахон Ахматхоновна Фарғона Давлат Университети
  • Zokirova Nozima Психология йуналиши 1-kурс магистири

Keywords:

Шахс, «Мен - концепция», ўз-ўзини англаш, интернал, экстернал, Дж. Роттер, «Назорат локуси».

Abstract

Талим сифатини оширишда талаба ёшлар ўз-ўзини англашининг ижтимоий-психологик механизмларини ўрганиш бугунги куннинг долзарб муаммоларидан ҳисобланади. Чунки инсон ўзини тўла англамай туриб, ўз шахсий «Мен»и билан келишмай туриб, ўз билимларини мустаҳкамлаши, ўзини ривожлантириши, ўзга инсонни англаши, ўзгаларнинг ҳиссий кечинмаларини ичдан кечириши мумкин эмас.

Downloads

Published

2023-10-01 — Updated on 2023-10-06

Versions

How to Cite

Ғаниева Халимахон Ахматхоновна, & Zokirova Nozima. (2023). УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ. Scientific Impulse, 2(13), 465–471. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/11818 (Original work published October 1, 2023)
Loading...