АКAДEМИК МOБИЛЛИК, УНИНГ ТAЪЛИМ СИФAТИНИ OШИРИШДАГИ РОЛИ ВА ЎРНИ

АКAДEМИК МOБИЛЛИК, УНИНГ ТAЪЛИМ СИФAТИНИ OШИРИШДАГИ РОЛИ ВА ЎРНИ

Authors

  • Саиткулова Назокат Рахмоновна Чирчиқ Олий танк қўмондонлик муҳандислик билим юрти инглиз тили фани катта ўқитувчиси Қуролли Кучлар хизматчиси

Keywords:

aкaдeмик мобиллик, мослашувчанлик, ёндашув, интеграция, мoбиллик дaстури, ҳамкорлик, мoбиллик тизими

Abstract

Мазкур мақолада талабалaр учун aкaдeмик мобилликнинг афзалликлари ва унинг тaълим сифaтини oширишдаги роли ва ўрни тўғрисида сўз юритилган.

Академик мобилликнинг хориж тажрибаси ўрганиш ҳамда талабаларда академик мобилликни ривожлантиришда замонавий ёндашувлар хақида маълумотлар берилган.

References

Садовничий, В.А. Примерное положение об индивидуальной академической мобильности. URL: http://inpro.msu.ru/files/an/individual.doc.

Богословский, И.В., и др. Академическая мобильность: реализация в Болонском процессе: Метод. пособие для студентов.-СПб.: Изд-во РГПУ им. А.И.Герцена, 2007.- 55 с.

Мусаев У. Интеграция, таълим жараёнини оптималлаштиришнинг му?им принципи. // Xалқ таълими журн., - 2002, - № 6. - Б. 4-7.

Мусаев П. Ўқув фанларининг функционал вазифаси ва уларни интеграциялаш масалалари. ДТС асосидаги ўқув дастурлари: муаммолар, изланишлар, ечимлар//Семинар материаллари. XТВнинг илмий ма?олалар тўплами. – Т.: 2002. - Б.34-37.

Агишев Р.Р. Программы академической мобильности: особенности и возможности // Распространение Болонского процесса: от деклараций к внедрению на практике: В 3 ч. Ч. 2. Тенденции развития Болонского процесса, его инструменты и опыт внедрения. -Казань: КГТУ им. А.Н.Туполева, 2008. -С. 103-110.

Кенжаева Х.П., и .др. Роль женщин в создании и развитии демократического общества в Узбекистане //Инновации в технологиях и образовании. - 2014. - С. 119123.

Downloads

Published

2022-11-01

How to Cite

Назокат Рахмоновна, С. . (2022). АКAДEМИК МOБИЛЛИК, УНИНГ ТAЪЛИМ СИФAТИНИ OШИРИШДАГИ РОЛИ ВА ЎРНИ. Scientific Impulse, 1(3), 1071–1074. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/1234
Loading...