БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ ТАДҚИҚОТЧИЛИК КЎНИКМАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ТAДБИҒИ
Keywords:
Шакллар, усуллар, воситалар, стимуляция, объект, модел, тадқиқот фаолияти, рағбатлантириш, баҳолаш мезонлари, мотивацион компонент, когнитив компонент, технологик компонент.Abstract
Мақолада бўлажак бошланғич синф ўқитувчилари моделнинг муҳим компоненти-бу талабаларнинг тадқиқот фаолиятини ташкил этиш натижаси, уларнинг профессионал ўз тақдирини белгилашга тайёрлик даражаси ошиши. ¬Тадқиқот жараёнида биз талабаларнинг тадқиқот фаолиятини рағбатлантириш самарадорлигининг кўрсаткичларини аниқладик.
Тадқиқот иши маълумотларини умумлаштириб, бўлaжaк бoшлaнғич cинф ўқитувчилaрининг талабаларнинг тадқиқот ишларини ташкил этиш асосида тадқиқотчилик кўникмаларини ривожлантиришнинг қуйидаги моделини таклиф қилишимиз мумкин.
References
Kamilovna, R. N. (2021). Coaching approach at a mathematics lesson in grade 3 in the educational structure “equal partner”. Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR), 10(1), 228-234.
Rajabova, N., & Fayziyeva, D. (2021). FOLKLORISM IN THE WORKS OF DILSHOD RAJAB. In АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ (pp. 212-214).
Ражабова, Н. К. (2022). БЎЛАЖАК БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚИТУВЧИЛАРИ ТАДҚИҚОТЧИЛИК ФАОЛИЯТИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР. БАРҚАРОРЛИК ВА ЕТАКЧИ ТАДҚИҚОТЛАР ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(4), 349-352.
Rajabova, N. (2022). BO „LAJAK BOSHLANG „ICH SINF O „QITUVCHILARINING TADQIQOTCHILIK FAOLIYATINI TAKOMILLASHTIRISHGA TA‟ SIR ETUVCHI OMILLAR. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 19(19).
6.Radzabova, N. K. (2022). FACTORS INCLUDING RESEARCH ACTIVITIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS. In НАУКА, ТЕХНОЛОГИИ, ОБРАЗОВАНИЕ: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ, ДОСТИЖЕНИЯ И ИННОВАЦИИ (pp. 119-121).
Radzabova, N. K. (2022). IMPROVING THE RESEARCH ACTIVITY OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS AS A SOCIAL PEDAGOGICAL NEED. In ОБРАЗОВАНИЕ, ВОСПИТАНИЕ И ОБУЧЕНИЕ В СООТВЕТСТВИИ С ФГОС: АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ, ДОСТИЖЕНИЯ И ИННОВАЦИИ (pp. 79-81).
Komilovna, R. N. (2021). METHODS AND TOOLS OF EDUCATIONAL TECHNOLOGIES IN THE FORMATION OF THE CONCEPT OF FIGURE FACE IN STUDENTS.
Radzabova, K. N. (2021). Pedagogical Conditions for Improving Research Activity in Future Primary School Teachers.
RAJABOVA, N. BOʻLAJAK BOSHLANGʻICH SINF OʻQITUVCHILARINING TADQIQOTCHILIK KOʻNIKMALARINI RIVOJLANTIRISH. EDAGOGIK AHORAT, 145.
RAJABOVA, N. BOSHLANGʻICH SINF MATEMATIKA DARSLIKLARIDAGI MISOLLAR YECHISH JARAYONIDA OʻQUVCHILAR TOMONIDAN YOʻL QOʻYILADIGAN AYRIM XATOLAR VA ULARNI BARTARAF ETISH. EDAGOGIK AHORAT, 54.
Rajabova, N. K. Pedagogical Conditions for Improving the Research Activities of Future Primary School Teachers.
Yunus Y. S. DEVELOPMENT OF LOGICAL THINKING IN MATHEMATICS LESSONS AS THE BASIS FOR IMPROVING THE QUALITY OF THE EDUCATIONAL PROCESS //Chief Editor.
Yunusovna Y. S. METHODOLOGY OF FORMATION OF GRAPHIC SKILLS IN PRIMARY SCHOOL STUDENTS //EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE. – 2022. – Т. 2. – №. 4. – С. 129-133.
Yunusovna Y. S. METHODOLOGY OF FORMATION OF GRAPHIC SKILLS IN PRIMARY SCHOOL STUDENTS //EUROPEAN JOURNAL OF MODERN MEDICINE AND PRACTICE. – 2022. – Т. 2. – №. 4. – С. 129-133.
Olloqova, M. O. (2021). Intensive education and linguistic competence in mother tongue. Academicia: an international multidisciplinary research journal, 11(1), 580-587.
Tog'ayeva, U. (2020). IMPROVING THE MODULE" MOTHER TONGUE TEACHING METHOD" IN PROJECT EDUCATIONAL INSTRUCTIONS. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 2(2).
Yusufzoda S., Ortiqova S. Improving the methods of developing thinking ability of primary school students in mathematics //ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal. – 2021. – Т. 11. – №. 4. – С. 1458-1463.
Yunus Y. S. FORMATION OF CURRENCY SKILLS IN PRIMARY SCHOOL STUDENTS //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 281-285.
YUSUFZODA S. Oʻquvchi mantiqiy tafakkurini shakllantirish omillari //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2020. – Т. 1. – №. 1.
Dilnoza, X. (2022). 1-SINF “ONA TILI VA O’QISH SAVODXONLIGI” DARSLARIDA ETNOPEDAGOGIKA NAMUNALARINI O’RGATISH METODIKASI. БАРҚАРОРЛИК ВА ЕТАКЧИ ТАДҚИҚОТЛАР ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(4), 337-341.
Xayrullayeva, D. (2021). BOSHLANG ‘ICH SINFLARDA ONA TILI TA’LIMINING AHAMIYATI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 8(8).
Hamroyeva, R. M. (2021). Application of Anthroponymic Units in the Works of Tahir Malik (On The Example of the Story" Devona"). Middle European Scientific Bulletin, 8.
Rasulovna, H. M. (2021). Use Of Anthroponyms In Tahir Malik's Stories. Journal of Contemporary.
Rasulovna, H. M. (2021). Anthroponymic forms in the text of artistic work (On the example of Tahir Malik's work). Middle European Scientific Bulletin, 10.
Rasulovna, H. M. THE LITERARY OF ANTHROPONYMS. Chief Editor.
Rasulovna, H. M. (2022). TOHIR MALIKNING ASARLARIDA ONOMASTIK BIRLIKLAR QOLLANILISHINING USLUBIY TAHLILI. БАРҚАРОРЛИК ВА ЕТАКЧИ ТАДҚИҚОТЛАР ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(4), 391-398.
HAMROYEVA, M. (2021). BOSHLANGʻICH TA’LIMDA INNOVATSION YONDASHUV. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 1(1).
Наврузова, М. Г. (2020). Креативность педагога-условие инновационности его профессиональной деятельности. Вопросы науки и образования, (11 (95)), 109-111.
Habiba, G. (2021). BIRINCHI SINF O ‘QUVCHILARIDA YOZUV MALAKALARINI SHAKLLANTIRISH. Scientific progress, 2(7), 983-989.
G‘aforovna, J. H. (2022). SAVOD O ‘RGATISHGA TAYYORGARLIK BOSQICHIDA O ‘QISH VA YOZUVGA O ‘RGATISH. БОШҚАРУВ ВА ЭТИКА ҚОИДАЛАРИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ, 2(3), 1-4.
Хакимова, М. Х. (2017). ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ МЕТОДОВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ. In Сборники конференций НИЦ Социосфера (No. 32, pp. 101-102). Vedecko vydavatelske centrum Sociosfera-CZ sro.
Касимов, Ф. М., Касимова, М. М., & Хакимова, М. Х. (2016). Специфические принципы построения системы учебных задач. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (50-2), 58-62.
Farmonova, S. (2021). Opportunities for the Development of the Communicative Culture of Future Teachers through the Design of Teaching. International Journal of Culture and Modernity, 11, 172-175.
Farmonova, S. (2019). THE TOLE OF THE PROJECT TEACHING TOOL IN DEVELOPING THE COMMUNICATIVE CULTURE OF FUTURE TEACHERS. Scientific Bulletin of Namangan State University, 1(6), 434-441.
FARMONOVA, S. M. (2020). Improvement of Professional Thinking in Future Teachers. International Journal of Innovations in Engineering Research and Technology, 7(05), 251-257.
Laziz, Q. (2022, March). BOSHLANGICH SINF MATEMATIKASIDA MIQDOR TUSHUNCHASINI ORGATISH: DOI: 10.53885/edinres. 2021.43. 38.112 Qayimov Laziz, Maktabgacha va boshlang’ich ta’lim fakulteti dispetcheri. In Научно-практическая конференция.
Mirzo o‘g’li, Q. L. FORMATION OF READING SKILLS IN JUNIOR SCHOOL CHILDREN.
Farahani, M. TRANSLATION, THE BASICS: A Book Review Written by: Juliane House, Published by Routledge. New York: USA, 2018, Pp. 1-210.
Тўхсанов, Қ. Р. (2021, December). АРХАИЗМ ВА ТАРЖИМА: Қаҳрамон Раҳимбоевич Тўхсанов БухДУ филология фанлари доктори, доцент. In Научно-практическая конференция.
Жаналиева, Р. Н., Торсыкбаева, Б. Б., Кистаубаева, Д. М., Абдуллина, Д. С., & Алиева, Г. А. (2016). Аспекты системы образования Республики Казахстан и методическое обеспечение среднего образования. Наука и мир, 3(1), 65-67.
Тухсанов, К. Р. (2014). К вопросу о переводе на узбекский и русский языки притчи" Спор грамматика с кормчим" персидского поэта Руми. In Филология и лингвистика в современном обществе (pp. 36-39).
Tukhsanov, K. R. (2020). DJAMAL KAMAL IS AN EXPERIENCED TRANSLATOR. Theoretical & Applied Science, (4), 950-956.
Ҳамроев, Р. (2014). Бошланғич таълимни ижодий ташкил этиш истиқболлари. Вестник каракалпакского государственного университета имени Бердаха, 22(1), 53-58.
Hamroyev, A. R. (2019). Modeling activities of teachers when designing creative activities of students. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 2019.
Hamroyev, A. R. (2021). Designing students' creative activity in primary school mother tongue education as a methodological problem. Middle European Scientific Bulletin, 11.
Khamraev, A. R. (2019). Modeling Teacher's Activity in Designing Students’ Creative Activities. Eastern European Scientific Journal, (1).
Hamroev, A. R. (2019). Modeling activities of teachers when designing creative activities of students. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 2019.
Kamroev, A. (2019). STUDENTS’CREATIVE ACTIVITIES IN DESIGNING MOTHER TONGUE EDUCATION. Scientific Bulletin of Namangan State University, 1(7), 285-296.
Хамраев, А. (2018). Моделирование деятельности учителя при проектировании творческой деятельности учащихся. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, (2), 23-26.
Adizov, B. R., & Khamroev, A. R. Modeling activities of teachers when designing creative activities of students. Ilmiy xabarnoma, 69.
Ҳамроев, Р. (2014). БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМНИ ИЖОДИЙ ТАШКИЛ ЭТИШ ИСТИҚБОЛЛАРИ. ВЕСТНИК КАРАКАЛПАКСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА ИМЕНИ БЕРДАХА, 22(1), 53-58.
Hamroyev, R. A., Qoldoshev, A. R., & Hasanova, A. M. (2021). Methods of teaching 1st grade students to use writing tools effektively. Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR), 10(1), 168-174.
Hamroyev, A. R. (2021). Designing students' creative activity in primary school mother tongue education as a methodological problem. Middle European Scientific Bulletin, 11.
Azimov, Y. (2003). Hamroyev A//Husnixat va uni oqitish usuliyoti (Maruza matnlari).
Khamroev, A. (2021). Quality and effectiveness for design of learning outcomes in the language teaching. ACADEMICIA: AN INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL, 11(1), 549-558.