ТАЪЛИМ СОҲАСИДА САРҲИСОБ ВА ИСТИҚБОЛ РЕЖАЛАР.

ТАЪЛИМ СОҲАСИДА САРҲИСОБ ВА ИСТИҚБОЛ РЕЖАЛАР.

Authors

  • Ахмедова Мукаррамхон Турсуналиевна Тошкент Тиббиёт Академияси “Педагогика ва психология” кафедраси доценти
  • Одилова Маҳлиё Чинпўлат қизи Тошкент Тиббиёт Академияси “1-Даволаш иши” йўналиши 1-курс 118-гурух талабаси

Keywords:

Форумнинг иккинчи қисмида барча мактаб директорлари, ўринбосар ва фаол устозлар иштирокидаги ялпи кенгаши иш бошлади. Устозлар форумининг бош мақсади , 2021 ва 2022 йил якунлари сарҳисоби ва янги ўқув йилидаги устувор вазифалар, истиқбол режаларни белгилаб олиш. Бу борада қандай ютуқ ва қувончли якунлар, янгиликлар бор? Янги ўқув йилига тайёргарлик қай тарзда кечди ?

Abstract

 

“Янги Ўзбекистонда эл азиз, инсон азиз” ғояси билан бошланган   ўқитувчиларнинг анъанавий август кенгаши бу  сафар янги  ёндашув, яъни “Устозлар миллий форуми” дастури асосида ташкил этилди. Туманимиздаги нуфузли 6-сонли мактабда ўтказилган форум дастлаб барча мактабларнинг турли фанлар бўйича  ўқув шўъбаларининг кенгаши билан бошланди.Унда энг тажрибали ўқитувчиларнинг таълим методикаси ва тажрибалари, таълим соҳасини ривожлантириш, замонавий ўқитиш методикалари, ўқувчиларнинг ижодий ва мантиқий фикрлашини ривожлантириш каби мавзулардаги лойиҳалари тинглаб мунозара қилинди. 

References

Аҳмедова, М., Аскарова, Н., & Анварова, Д. (2022). Тҳе эссенcе анд струcтуре оф профессионал cоммуниcативе cомпетенcе ин тҳе модерн эдуcатион сйстем. Соcиетй анд инноватион, 3(2/С), 47-51.

Умарова. С. (2021). Форминг тҳе чараcтер оф патиенcе ин ёунг пеопле wитҳ тҳе ҳелп оф ҳадитҳс.

Мелибаева. Р. (2021). Метҳодологиcал проблемс оф медиcал псйчодиагностиcс.

Умарова. С. (2022). Девелопмент оф cреативе cомпетенcес ин дигитализатион оф эдуcатион (Доcторал диссертатион, Узбекистан Ташкент).

Умарова Севара Равшанжон, Ибодов Шаҳзод Абдунасимович, БОДЙ ЛАНГУАГЕ ИН CОНФЛИCТОЛОГЙ, Сcиентифиc Импулсе: Вол. 1 Но. 2 (2022): Сcиентифиc Импулсе.

Умарова Севара Равшанжон, Кҳалилова Диёра Собировна, ТҲЕ СИГНИФИCАНCЕ ОФ ҲАДИТҲС ИН CОНФЛИCТ РЕСОЛУТИОН, Сcиентифиc Импулсе: Вол. 1 Но. 3 (2022): Сcиентифиc Импулсе.

Зайсев Н. А. Обучение чтению и писму. УРЛ: ҳттп://www.данилова.ру/стораге/боок_заитсев_04.ҳтм.

Еремеева В. Д. Дидактические принспий системи Л. В. Занкова глазами неуропсйчолога. УРЛ: ҳттп://www.занков.ру/абоут/тҳеорй/артиcле=106.

Диане Ф. Ҳалперн. Тҳоугҳт анд Кноwледге: Ан Интродуcтион то Cритиcал Тҳинкинг. Тҳирд эдитион Лаwренcе Эрлбаум Ассоcиатес, Публишерс 1996 Маҳwаҳ, Неw Жерсей. 4тҳ международное издание. СПб., 2000.

Рубинштейн С. Басиc публиc психология. Ч. 3. Гл. 10. УРЛ: ҳттп://www.гумер.инфо/библиотек_Букс/Псиҳол/рубин/10.пҳп.

Downloads

Published

2023-01-01

How to Cite

Мукаррамхон Турсуналиевна, А. ., & Маҳлиё Чинпўлат қизи, О. . (2023). ТАЪЛИМ СОҲАСИДА САРҲИСОБ ВА ИСТИҚБОЛ РЕЖАЛАР. Scientific Impulse, 1(5), 817–819. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/2950
Loading...