ТОҒ ЙЎЛЛАРИДАГИ ЙЎЛ ТРАНСПОРТ ХОДИСАЛАРИНИ ЎРГАНИШ НАТИЖАЛАРИ
Keywords:
Ўзбекистон ҳудудининг географик ўрни, рельефи ва табиий-иқлим шароити турли хил ўзига хос тавсифга эга. Республика ҳудуди майдони 448,9 минг км2 бўлиб, бутун ҳудудининг 22 % қисмини тоғ ва тоғ олди минтақалари, қолган 78 % қисмини текисликлар ташкил қилади[1].Abstract
Европа ва Осиё йўл тармоғига ташқи интеграциялашган ва вилоятлар оралиғида ички бириккан автомобиль йўллари тармоғини ташкил қилиш, республика иқтисодиёт тармоқларини, бизнесни ва туризмни ривожлантиришда муҳим аҳамиятга эга. Республикани ривожлантиришнинг бугунги устивор йўналишларидан бири автомобиль йўллари тармоғини ривожлантириш ва такомиллаштириш, уларнинг сифат кўрстакичларини ошириш ҳисобланади.
References
Уроков А.Х. Ўзбекистон Республикаси ҳудудини автомобиллар ҳаракат шароити бўйича туманлаштириш: Дис. тех. фан. номзоди. – Тошкент: ТАЙИ, 2010. - 335б.
Жуков В.И. Изыскания и проектирование автомобильных дорог в сложных условиях: учеб.пособие / В.И.Жуков, Т.В.Гавриленко. – Красноярск : Сиб.федер.ун-т, 2019. – 122 с.
Чванов В. В. Анализ показателей извилистости трассы автомобильных дорог. – В кн. «Проектирование автомобильных дорог и безопасность движения». Тр./МАДИ. -М. :1982, с .41-50.
ОʻзМЕ. Биринчи жилд. Тошкент, 2000-йил.
Уроков А.Х., Мирзабеков М.С, Оценка безопасности движения на горных автомобильных дорогах Узбекистана. Т: Вестник. ТАДИ.№1, 2001, 91-95 с.
Трескинский С.А. Горные дороги. [Текст]:/ С.А. Трескинский // Изд- во «Транспорт», -М.: 1974г, стр. 1-368