CHOLG’U ASBOBIDA TOVUSH HOSIL QILISH PRINTSIPLARI
Keywords:
Pozitsiya, ovoz hosil qilish printsiplari, ijro texnikalari, hujum, ovozlarni ajratish.Abstract
Maqolada cholg’u asbobida chalish texnologiyasining har bir elementini taqdim etish va barmoqlarning o'zini o'zi joylashtirish vazifalarni muvaffaqiyatli hal qilish, torlarni tanlash va tovush hosil qilish uchin barmoqlarni pardalarga to’g’ri bosish usullari yoritilgan.
References
Рузиев Д. Ю. Оркестр как средство музыкально-эстетического воспитания учащихся //Academy. – 2020. – №. 11 (62). – С. 50-53.
Рузиев Д. Ю. Проектирование процесса обучения музыкальным произведениям в ансамбле //Наука, техника и образование. – 2021. – №. 2-1 (77). – С. 58-61.
Ro’ziyev D.Yu. Musiqiy ijrochilik mahorati. Pedagogik mahorat. 6-son, 2019. 260-263-b.
Ro’ziyev D.Yu. Ansambl ijrochilarida obrazli musiqiy tafakkurni shakllantirish. Ilmiy-nazariy va metodik jurnal: “Pedagogik mahorat” MS.,2021-yil. 11-15-b.
Ro’ziyev D.Yu. Milliy sozlarning tarixiy taraqqiyoti va ta’lim-tarbiyadagi roli. Ilmiy-nazariy va metodik jurnal: “Pedagogik mahorat” №1. 2021-yil. 219-226-b.
Рузиев Д.Ю. Некоторые психологические особенности развития игры на инструменте и подпевания //Академия. - 2020. - № 3 (54).
D.Yu. Ruziev.Ways Of Working ON Musical Compositions. The American Journal of Social Science and Educasion Innovations 3 (01),436- 440, 2021
Ruziyev D. Yu. Orkestr ijrosi uchun asarlar tanlash va ularni o‘rgatish jarayonlarini loyihalash. Ijodkor o‘qituvchi jurnali 5 sentyabr / 2022 yil / 21 – son. bet. 24-28.
Ruziev D.Yu. Ways Of Working On Musical Compositions. The American Journal of Social Science and Education Innovations №1 Том 3 2021
Ruziev D.Yu. The role of the conductor in orchestral performance. Web of Scientist: International Scientific Research Journal 24.02.2021
Ruziev D.Yu. Проектирование процесса обучения музыкальным произведениям в ансамбле. Наука, техника и образование 2-1 (77) 2021
Ruziev D.Yu. Musical and aesthetic education of the student collective musicalaesthetic education student's team. International Journal on Integrated Education. 01.02.2021
Норова Ш. У. РОЛЬ ВНЕШКОЛЬНОГО МУЗЫКАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ В ФОРМИРОВАНИИ МУЗЫКАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ МОЛОДЕЖИ //IJODKOR O'QITUVCHI. – 2022. – Т. 2. – №. 21. – С. 10-15.
Норова Ш. У. Роль народной музыки в духовно-нравственном образовании студентов //Science and Education. – 2022. – Т. 3. – №. 1. – С. 855-859.
Кушаев И. А. Педагогико-методические условия изучения традиционного музыкального наследия в образовании //Science and Education. – 2022. – Т. 3. – №. 1. – С. 893-898.
Mirshayev U. M., Mirshayeva D. A. Formation, History and Stages of Development of Bukhara Maqom Art //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 429-433.
Миршаев Улугбек Музаффарович. "МЕХАНИЗМЫ ФОРМИРОВАНИЯ МУЗЫКАЛЬНЫХ СПОСОБНОСТЕЙ КОЛЬНИКОВ В СЕМЬЕ" Наука, техника и образование, no. 2-1 (77), 2021, pp. 77-80.
Tukhtasin Rajabov Ibodovich.PRACTICAL SITUATION OF TEACHING UZBEK MUSICAL FOLKLORE IN THE CONTINUOUS EDUCATION SYSTEM.International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE) DOI:10.9756/INTJECSE/V14I6.77 ISSN: 1308-5581 Vol 14, Issue 06 2022. Str.708-716
Tukhtasin Ibodovich Rajabov.The Mechanism of Teaching Uzbek Musical Folklore.Volume-1 |Issue-1 Available online @https://procedia.online/index.php/philosophy//Procedia of Philosophical and Pedagogical Sciences ISSN 2795-546XVolume – 1 | Issue – 1 | August – 2022 Procedia
Ramazanova O. K., qizi Mustaqimova G. G. Formation and Development of National Musical Traditions //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 1. – С. 336-339.
Каримов О. И., Шарипова С. Ш. К. Место искусства музыки в формировании идеальной личности человека в дошкольном заведении //Science and Education. – 2022. – Т. 3. – №. 1. – С. 692-698.
Ходжаев Р. Р., Каримов О. И. Подготовка будущих учителья музыки. Тренировка на скрипке для рефлексации мышц //Science and Education. – 2022. – Т. 3. – №. 2. – С. 1419-1423.
NURULLAYEV F. СОДЕРЖАНИЕ ОБУЧЕНИЯ БУХАРСКИМ НАРОДНЫМ ПЕСНЯМ В МУЗЫКАЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 22. – №. 22.
NURULLAYEV F. Моделирования педагогических с музыкальным уклоном действие объектов через математический аппарат в педагогике //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 20. – №. 20.
Ramazanova O. K., Shukurov M. HISTORICAL DEVELOPMENT OF STATUS //Web of Scientist: International Scientific Research Journal. – 2022. – Т. 3. – №. 02. – С. 447-452.
Rajabov A. The development of music and instrumental performance in Central Asia //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.
Axtamov I. Maktab musiqa madaniyati darslarida maqom namunalarini o'rgatishni metodik takomillashtirish tajribalaridan //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 21. – №. 21.
Мадримов Б. Х. ҚАДИМГИ ДАВР ФОЛЬКЛОРИНИНГ ЁШЛАР ТАРБИЯСИДАГИ АҲАМИЯТИ //ZAMONAVIY TAʼLIM: MUAMMO VA YECHIMLARI. – 2022. – Т. 1. – С. 192-195.
Мадримов Б. Х. Ўқувчиларни Мусиқа Саводхонлигини Ошириш Имкониятлари //IJTIMOIY FANLARDA INNOVASIYA ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 1. – С. 12-16.
Ибодов У. Р. Способы обучения музыкальной грамоте на уроках музыкальной культуры //Наука, техника и образование. – 2021. – №. 2-1 (77). – С. 65-68.
Ибодов У. Р. МУЗЫКАЛЬНЫЕ ФОРМЫ НА ОСНОВЕ ИНДИВИДУАЛЬНОЙ МОДЕЛИ КОМПОЗИЦИИ //Scientific progress. – 2021. – Т. 2. – №. 4. – С. 236-241.
Хасанов Х. Р., Яхяева Ш. Ш. МЕТОДИКА ОРГАНИЗАЦИИ «ГРУППОВОГО ПЕНИЯ» В ПРЕПОДАВАНИИ «МУЗЫКАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ» В ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛАХ //Science and innovation. – 2022. – Т. 1. – №. B2. – С. 165-168.
Хасанов Х. Р. НЕОПРЕДЕЛЕННЫЕ ФОРМЫ В МУЗЫКЕ //Scientific progress. – 2021. – Т. 2. – №. 4. – С. 751-756.
Умурова М. Ё. THE IMPORTANCE OF USING PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES IN SPECIAL EDUCATIONAL SCHOOLS //Вестник науки и образования. – 2020. – №. 22-2. – С. 24-26.
Мухамедов Т. Д. ФАКТОРЫ НРАВСТВЕННО-ЭСТЕТИЧЕСКОГО ВОСПИТАНИЯ УЧАЩИХСЯ НА УРОКАХ ХОРОВОГО ИСКУССТВА //Наука, техника и образование. – 2021. – №. 2-1 (77). – С. 81-83.
Мухамедов Т. Д. Способы и средства развития музыкальных способностей учащихся на уроках музыки //Проблемы науки. – 2021. – Т. 43.