SUITSIDAL XULQ PROFILAKTIKASI
Keywords:
suitsid, namoishkarona, yashirin, psixik jarayonlar, individual psixologik hususiyatlar, psixosotsial hodisa, shaxslararo munosabatlar, ijtimoiy, psixik holatlar.Abstract
Mazkur maqola suitsidal xulq atvor profilaktikasiga bag’ishlangan bo’lib, maqolada suitsid turlari, namoyon bo’lish bosqichlariga keltirilgan.
References
Sh.Mirziyoevning O’zbekiston Respublikasi Prezidenti 2017 yil 5-iyuldagi PF-5106-sonli “Yoshlarga oid davlat siyosati samaradorligini oshirish va O’zbekiston yoshlar ittifoqining faoliyatini qo’llab quvvatlash to’g’risidagi” farmoni.
Starshenbaum.G.V “Klinicheskaya psixologiya” Suitsidologiya i krizisnaya psixoterapiya iz-2005
Avdeeva N.N., Elagina M.G., Mesheryakova S.YU. Razvitie lichnosti na rannix etapax detstva //Sb. Psixologiya lichnosti. -SPb., 2000. – S.213-222.
Bodalev A.A., Stolin V.V. Semya v psixologicheskoy konsultatsii. M.: Pedagogika, 1989. – 206 s.
Vinnikott D.V. Razgovor s roditelyami. – M.: Klass, 1995. – 92 s.
Zaxarova E.I., Burmenskaya G.V. i dr. Vozrastno-psixologicheskiy podxod v konsultirovanii detey i podrostkov. – M.: 2002.S.262-287.
Isaev D.N., Kagan V.E. Polovoe vospitanie i psixogigiena pola u detey.- L.: Nauka, 1990. – 366 s.
Umarov B.M. O’zbekistonda voyaga yetmaganlar jinoyatchiligining ijtimoiy-psixologik muammolari. Monografiya. – Toshkent, “Fan” nashriyoti – 2008, 314 bet.
G’oziev E.G’. Umumiy psixologiya.–Toshkent: “O’zbekiston faylasuflari milliy jamiyati”, 2010. – 544b
Zarnigor, N. (2022). TIBBIY PSIXODIAGNOSTIKADA KOGNITIV FUNKSIYALAR DIAGNOSTIKASI MUAMMOSI. THE THEORY OF RECENT SCIENTIFIC RESEARCH IN THE FIELD OF PEDAGOGY, 1(3), 43-46.
Raxmatjonqizi, N. (2023). KASALLIKKAMUNOSABATTIPLARIVAULARNINGTAHLILI. Scientific Impulse, 1(6), 439-443.
Raxmatjonqizi, N. (2023). PSIXOLOGIKYETUKLIKNINGIJTIMOIY-PSIXOLOGIKOMILLАRI. Scientific Impulse, 1(6), 436-438.
Нарметова, Ю. (2022). Психосоматик беморларда эмоционал–невротик бузилишлари ва уларга психологик ёрдам кўрсатишнинг ўзига хослиги. Общество и инновации, 3(2/S), 64-71.
Нарметова, Ю. (2016). Тиббиёт муассасаларида психологик диагностика ишларини ташкил этишга тизимли ёндашув. Scienceweb academic papers collection.
Нарметова, Ю. (2014). Бемор аёлларда депрессия ҳолатининг психопрофилактикаси. Таълим тизимида ижтимоий-гуманитар фанлар.
Нарметова, Ю. К. (2022). Психосоматик беморларнинг психоэмоционал хусусиятлари. Integration of science, education and practice. scientific-methodical journal, 3(2), 21-28.
Назарова, З. (2023). ПСИХОСОМАТИК КАСАЛЛИКЛАРДА ПСИХОКОРРЕКСИЯ ВА ПСИХОПРОФИЛАКТИКА УСУЛЛАРИ. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(6), 268-272.
Бекмиров, Т. (2021). Психологические особенности неврозов у подростков. Общество и инновации, 2(10/S), 541-547.
Bekmirov, T. (2021). НЕВРОЗ-ЗАБОЛЕВАНИЕ? ЧТО НАМ НУЖНО ЗНАТЬ О НЕМ.
Бекмиров, Т. Р. (2021). Формирование эмоциональная устойчивость личности. Интернаука, (1-2), 26-27.
Якубова, Г. А., & Олимжонова, З. Б. Қ. (2022). МАКТАБГАЧА ЁШДАГИ БОЛАЛАРНИНГ ПСИХОФИЗИОЛОГИК РИВОЖЛАНИШИ. Central Asian Academic Journal of Scientific Research, 2(5), 681-689.
Olimjonova, Z. B. Q. (2022). MAKTABGACHA TA’LIM YOSHIDAGI BOLALAR EMOTSIONAL SOHASI PSIXOFIZIOLOGIYASINING ASOSIY XUSUSIYATLARI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 2(5), 311-315.
Boysoatovna, R. R. (2022). KASB TANLASH MOTIVATSIYASI NAMOYON BO’LISHIDA PSIXOLOGIK OMILLAR. FORMATION OF PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY AS INTERDISCIPLINARY SCIENCES, 1(11), 65-69
Boysoatovna, R. R., & Muxayyo, A. (2023). TIBBIYOT XODIMLARI O’RTASIDAGI IJOBIY MUHITNI YARATISHGA QARATILGAN PSIXOLOGIK TAVSIYALAR. Scientific Impulse, 1(6), 424-429.
Boysoatovna, R. R. (2023). ABU ALI IBN SINO ASARLARIDA PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK YONDOSHUVNING O’ZIGA HOS JIHATLARI. Scientific Impulse, 1(6), 419-423
Boysoatovna, R. R. (2023). TALIM DARAJASI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA XORIJIY DAVLATLAR TAJRIBALARDAN FOYDALANISH. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(6), 490-496.
Boysoatovna, R. R. (2022). O’RTA ASR SHARQ OLAMI YETUK MUTAFFAKKIRI ABU NASR FAROBIY ASARLARIDAGI PEDAGOGIK–PSIXOLOGIK QARASHLAR. Scientific Impulse, 1(4), 737-739.