PROFESSIOGRAMMANING TUZILISHI VA O’ZIGA XOS XUSUSIYATLARI (TIBBIYOT SOHASI KADRLARI MISOLIDA)

PROFESSIOGRAMMANING TUZILISHI VA O’ZIGA XOS XUSUSIYATLARI (TIBBIYOT SOHASI KADRLARI MISOLIDA)

Authors

  • Sharapova Dildora Baxtiyarovna TTA “Pedagogika va psixologiya” kafedrasi o’qituvchisi
  • Nigmatova Charosxon Muhammadjon qizi TTA “Tibbiy biologiya” yo’nalishi 2-kurs talabasi
  • Begmatov Murodullo Xaydarovich TTA “Tibbiy biologiya” yo’nalishi 2-kurs talabasi

Keywords:

professiogramma, diqqat, shijoat, malaka, kooperasiya, inqiroz, mehnat, qobiliyat, prinsipiallik, tashabbuskorlik.

Abstract

Mazkur maqola professiogrammaning psixologik jihatlari va uning amaliyotdagi o’rnini o’rganish haqida.

References

Саблина Т. А. Синдром профессионального выгорания средних медицинских работников /Т. А. Саблина, Т. В. Бутенко // Медицинская сестра. – 2011. – №2. – С. 22-25

Хухлаева О. В. Основы психологического консультирования и психологической коррекции: Учеб. пособие для студентов высш. пед. учеб. заведений. – М.: Академия, 2001. – 208 с

Щербатых Ю. В. Психология стресса и его коррекция: Учеб. пособие. – СПб: Питер, 2006. – 244 с

Ахмедова, M., & Нарметова, Ю. (2022). Neyropedagogika va neyropsixologiya rivojlanib kelayotgan yangi fan sohasi sifatida. Общество и инновации, 3(2/S), 103-109.

Ахмедова, М. Т., & Нарметова, Ю. К. (2022). “МУОШАРАТ ОДОБИ” ОРҚАЛИ ЎҚУВЧИЛАРДА УСТОЗ-ШОГИРД МУНОСАБАТЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ. Central Asian Academic Journal of Scientific Research, 2(5), 336-340.

Sharapova D.B. UY BEKALARINING IJTIMOIY–PSIXOLOGIK MUAMMOLARI O'ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA ILMIY TADQIQOTLAR JURNALI, 2022, 219-225b.

Downloads

Published

2022-11-01

How to Cite

Dildora Baxtiyarovna, S. ., Charosxon Muhammadjon qizi, N. ., & Murodullo Xaydarovich, B. . (2022). PROFESSIOGRAMMANING TUZILISHI VA O’ZIGA XOS XUSUSIYATLARI (TIBBIYOT SOHASI KADRLARI MISOLIDA). Scientific Impulse, 1(3), 365–368. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/963

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >> 
Loading...