HARBIY PEDAGOG KADRLAR FAOLIYATIDA VUJUDGA KELADIGAN KASBIY STRESS HOLATLARINI PSIXOKORREKSIYALASH

HARBIY PEDAGOG KADRLAR FAOLIYATIDA VUJUDGA KELADIGAN KASBIY STRESS HOLATLARINI PSIXOKORREKSIYALASH

Авторы

  • Ахmadjonov Maxmudjon Botir o‘g‘li universiteti magistratura tinglovchisi

Ключевые слова:

stress, eustress, distress, psixodiagnostika, prognoz,psixokorreksiya, pedagogning kasbiy faoliyati.

Аннотация

Maqolada harbiy pedagoglar faoliyatida yuzaga keluvchi stress holatlari tavsifi, psixologik xususiyatlari, ularni tashxislash va psixokorreksiyalashning ilmiy-nazariy tahlili bayon etilgan va uning inson psixik salomatligiga salbiy ta’sirlari, oqibatlari borasidagi tahliliy ma’lumotlar haqida so’z boradi.

Библиографические ссылки

О‘zbekistоn Milliy ensiklоpediyаsi. 4-jild – T.: «О‘zbekistоn Milliy ensiklоpediyаsi» dаvlаt ilmiy nаshriyоti, 2002.

Аlimоv B.N. Kоmpetensiyаviy yоndаshuv-о‘quvchilаrning mаtemаtik sаvоdxоnligi vа mаdаniyаtini оshirish vоsitаsi sifаtidа.//«Uzluksiz tа’lim» ilmiy-uslubiy jurnаli, -T., 2015, 1-sоn.

Психология стресса и методы его профилактики: учебно-методическое пособие / Авт.-сост. – ст. преп. В.Р. Бильданова, доц. Г.К. Бисерова, доц. Г.Р. Шагивалеева. – Елабуга: Издательство ЕИ КФУ, 2015

Абабков В. А. Переадаптация к стрессу. Основы теории, диагностики, терапии. — СПб.: Речь, 2004.

Анцыферова Л. И. Личность в трудных жизненных условиях: переосмысление, преобразование ситуаций и психологическая защита // Психологический журнал. 1994. Т.

Балабанова Е. С. Гендерные различия стратегий совладания с жиз ненными трудностями // Социологические трудности. 2002.

Водопьянова Н. Е. Профессиональное выгорание и ресурсы его преодоления // Психология здоровья / Под ред. Г. С. Никифорова. — СПб., 2003.

Водопьянова Н. Е. Синдром «психического выгорания» в коммуникативных профессиях // Психология здоровья / Под ред. Г. С. Никифорова. — СПб.: СПбГУ, 2000.

Водопьянова Н. Е., Жукина Е. В. Копингстратегии как фактор профессиональной адаптации // Психологические проблемы самореализации личности / Под ред. Л. А. Коростылевой. Вып. - СПб.: СПбГУ, 2004.

Кулагин Б., Основы профессиональной психодиагностики -.:Л Медицина, 1984.

Алёхин И.А. Развитие теории и практики военного образования в России XVIII – начала XX вв.-М.: ВУ, 2002

Abdumannopov, M. M., O. U. Akhmedov, and T. Tokhtasinov. "Essential modes for activating mastering subjects at schools." Central Asian journal of mathematical theory and computer sciences 3.12 (2022): 1-4.

Abdumannopov, M. M., O. U. Akhmedov, and T. Tokhtasinov. "Essential modes for activating mastering subjects at schools." Central Asian journal of mathematical theory and computer sciences 3.12 (2022): 1-4.

Abdumannopov, M. M., O. U. Akhmedov, and T. Tokhtasinov. "Essential modes for activating mastering subjects at schools." Central Asian journal of mathematical theory and computer sciences 3.12 (2022): 1-4.

Abdumannopov, M. M., O. U. Akhmedov, and T. Tokhtasinov. "Essential modes for activating mastering subjects at schools." Central Asian journal of mathematical theory and computer sciences 3.12 (2022): 1-4.

Abdumannopov, M. M., O. U. Akhmedov, and T. Tokhtasinov. "Essential modes for activating mastering subjects at schools." Central Asian journal of mathematical theory and computer sciences 3.12 (2022): 1-4.

Загрузки

Опубликован

2023-12-10

Как цитировать

Ахmadjonov Maxmudjon Botir o‘g‘li. (2023). HARBIY PEDAGOG KADRLAR FAOLIYATIDA VUJUDGA KELADIGAN KASBIY STRESS HOLATLARINI PSIXOKORREKSIYALASH. Новости образования: исследование в XXI веке, 2(16), 22–26. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/13081
Loading...