INKLYUZIV TA’LIMDA “TA’LIM HAMMA UCHUN” UMUMMILLIY DASTURI MOHIYATINI TARG’IB QILISH

INKLYUZIV TA’LIMDA “TA’LIM HAMMA UCHUN” UMUMMILLIY DASTURI MOHIYATINI TARG’IB QILISH

Авторы

  • Erkaboyeva Feruza G’ayratovna Farg’ona davlat universiteti

Ключевые слова:

Integratsiya, psixolo-pedagogik, korreksion ish, ijtimoiy moslashtirish, kompleks yondashish tamoyili.

Аннотация

Maqolada  Imkoniyati  cheklangan  bolalarni  umumta’lim tizimida o’qitish masalalariga e’tibor berish. “Ta’lim hamma uchun” umummilliy dasturining mohiyatini targ’ibot qilish. Inklyuziv ta’limning maqsad va vazifalari tamoyillarini tasniflash hamda inklyuziv ta’lim asoslari haqida bayon etilgan.

Библиографические ссылки

Shomaxmudova .R.Sh Inklyuziv ta’lim (Xalqaro va O’zbekistondagi tajribalar) Toshkent-2011

Xodjayev. B Umumiy Pedagogika nazariyasi va amaliyoti Toshkent-2017 (188bet)

,,Ta’lim hamma uchun’’ Milliy dasturi rejasi Toshkent-2003

,,Maktablar hamma uchun’’- ,, Bolalarni qutqaring jamg’armasi’’-2002

,,Ta’lim hamma uchun’’- Dakar deklaratsiyasi-2002

,,Ta’lim hamma uchun milliy dasturini joriy qilish masalalari’’ mavzusidagi ilmi–amaliy konferensiya materiallari. Toshkent-2005

Muzaffarova, X. (2021). AQLI ZAIFLIK TUSHUNCHASI TALQINIDAGI NAZARIY XATOLARNING SALBIY OQIBATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, (2).

Muzaffarova, X. (2020). OQUVCHILAR SAVODXONLIGINI OSHIRISHDA DIDAKTIK OYIN VA MASHQLARNI TANLASH TEXNOLOGIYASI. Архив Научных Публикаций JSPI.

Muzaffarova, X. (2020). Мактабгача таълим жараёнига мультимедиа технологиясини татбиқ этиш. Архив Научных Публикаций JSPI.

Muzaffarova, X. (2020). Pedagogik texnologiyalar va ularni maxsus ta’lim mussasalariga tadbiq etish. Архив Научных Публикаций JSPI.

Muzaffarova, X. (2020). Мактабгача таълим жараёнига мультимедиа технологиясини татбиқ этиш. Архив Научных Публикаций JSPI.

Музаффарова, Х. Н., & Эгамназаров, М. Ю. (2017). Махсус таълимда болалар интеллекти даражасини аниқлашда психологик-педагогик

эксперимент ўтказиш технологияси. Современное образование (Узбекистан),

(7). 13. Тангирова, Д., & Музаффарова, Х. (2014). Нарушения фонетических норм,

встречающиеся в речи учащихся, и пути их исправления. Молодой ученый, (20), 738-740.

Muzaffarova, X. (2020). ДИДАКТИК ЎЙИН ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ–ПЕДАГОГИК ФЕНОМЕН СИФАТИДА. Архив Научных Публикаций JSPI.

Muzaffarova, X. (2020). Логопедик машғулотларда болалар сўз бойлигини ошириш бўйича тавсиялар. Архив Научных Публикаций JSPI.

Загрузки

Опубликован

2024-03-10

Как цитировать

Erkaboyeva Feruza G’ayratovna. (2024). INKLYUZIV TA’LIMDA “TA’LIM HAMMA UCHUN” UMUMMILLIY DASTURI MOHIYATINI TARG’IB QILISH. Новости образования: исследование в XXI веке, 2(19), 392–396. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/15078
Loading...