MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING PSIXOLOGIK RIVOJLANISHI.

MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING PSIXOLOGIK RIVOJLANISHI.

Авторы

  • Boymatov Dilshod Turg'unovich Jizzax Viloyat Yangiobod tumani Maktabgacha ta'lim Bo'limiga qarashli Yulduzcha ONMTT Direktori

Ключевые слова:

Albatta, barcha bolalar bir xil bo'lishi mumkin emas. Ularning har birining rivojlanishi boshqacha tarzda davom etadi.

Аннотация

Maktabgacha yoshdagi psixologiya maktabgacha yoshdagi bolalar psixologiyasi Bolalarni rivojlantirish va tarbiyalashda maktabgacha yoshdagi psixologiya masalalari muhim va ahamiyatlidir. Gap shundaki, dunyoni to'g'ri idrok etishning asoslari bolalikdan qo'yilgan. Ular keyinchalik shaxs dunyosining individual rasmini shakllantirishga yordam beradi, o'z-o'zini anglashni shakllantirishga hissa qo'shadi. Psixologiya bolaning rivojlanishidagi muvaffaqiyat darajasini belgilaydigan ko'plab o'zaro bog'liq komponentlarni o'z ichiga oladi.

Библиографические ссылки

Klimov E. A. Puti v professionalizm. - M.: Filinta, 2003.

Karimova V. M. Psixologiya.- T. : 2000.

Nishonova Z. T. , Alimbaeva M. V. Psixologik xizmat. -T.: Fan va texnologiya markazi, 2014.

G'oziev E.E. Psixologiya. Toshkent, 2008

Pulatov Sh.N.Sankhya-ancient Indian philosophical school. //PUSTAK 5 5 BHARATI RESEARCH JOURNAL// JAN-June. ISSUE Toronto, Canada. No: 1-2, 2020.

Qodirova F.R., Qodirova R.M. Bolalar nutqini rivojlantirish nazariyasi va

metodikasi. – Toshkent: «Istiqlol», 2006.

“Ilk qadam” davlat oquv dasturi Ozbekiston Respublikasi Maktabgacha ta‟lim vazirligining 2018-yil 7-iyuldagi 4-sonli hay‟at yig„ilishi qarori bilan tasdiqlangan va nashr etilgan dasturi.

Nazihovna Y. G. et al. CREATING A PLATFORM USING HTML, CSS AND JAVA SCRIPT METHODS AND STRENGTHENING EDUCATION WITH THIS STEAM //Confrencea. – 2022. – Т. 5. – №. 5. – С. 17-38.

Nazikhovna G. Y. Strengthening the Integrated Steam of Technologies in the Environment of Information Technologies and Computer Programs //Texas Journal of Multidisciplinary Studies. – 2022. – Т. 8. – С. 72-80.

Юнусова, Г. Н. (2013). Компьютерно-интерактивное и индивидуально-групповое обучение предметов путём создания автоматизированной компьютерной программы. Молодой ученый, (12), 88-91.

Юнусова, Г. Н. (2020). Методика подготовки в школу дошкольников новейшими технологиями и компьютерными программами. Интерактивная наука, (8 (54)), 7-15.

Komilovna XM, Begalievich YK, Urozbekovna TK, Djurabaevich IA. Statistical Analysis of Biochemical Obtained Results in the Cultivation of Soybeans. Annals of the Romanian Society for Cell Biology. 2021 May 4:14200-4.

Садикова, М. М., & Хамраева, М. К. (2020). Эпоксидные композиционные материалы и их влияние на физико-механические свойства полимеров. Universum: технические науки, (6-3 (75)), 38-40.

Гулов, М. К., Норкулов, Н. Х., Хамроева, Х. М., & Каримов, А. А. (2018). СВЯЗЬ МЕЖДУ КОЛИЧЕСТВОМ ОСАДКОВ И МОРФОЛОГИЧЕСКИМИ ПРИЗНАКАМИ КАРТОФЕЛЯ. ТОМ–II, 97.

Загрузки

Опубликован

2022-09-01

Как цитировать

Dilshod Turg'unovich, B. . (2022). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING PSIXOLOGIK RIVOJLANISHI. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(2), 29–33. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/235
Loading...