ЁШЛАР ТАРБИЯСИДА МУСИҚАНИНГ ЎРНИ
Ключевые слова:
Ёшларимизни мусиқий тарбиялаш аввало, оиладан бошланади. Ўзбекистон республикасининг Биринчи Президенти И.А.Каримов қуйидагиларни таъкидлаган эдилар: “ Барчамизга аёнки, куй- қўшиққа, санъатга муҳаббат, мусиқа маданияти халқимизда болаликдан бошлаб, оила шароитида шаклланади. Уйида дутор ёки бошқа чолғу асбоби бўлмаган, мусиқанинг ҳаётбахш таъсирини ўз ҳаётида сезмасдан яшайдиган одамни бизнинг юртимизда топиш қийин, десак, муболаға бўлмайди”.[1]Аннотация
Илм-маърифатли ёшларни тарбиялаш, ҳар тамонлама баркамол инсонни вояга етказиш Республикамизда асосий вазифа қилиб белгиланган. Баркамол шахсни тарбиялаш мураккаб жараён бўлиб, у шахснинг ҳар тамонлама ривожланишини тақоза этади. Мана шу жараёнда ёшларимизни миллий мусиқий меросимиздан фойдаланган ҳолда тарбиялашнинг ҳам муносиб ўрни бор.
Библиографические ссылки
И.Каримов Юксак маъавият –енгилмас куч. Т. Маънавият 2008 йил
И.Ражабов Мақомлар Т. Мусиқа 2006 йил
Примов Р. Т. РОЛЬ МУЗЫКАЛЬНОГО НАСЛЕДИЯ ПРЕДКОВ В РАЗВИТИИ ЛИЧНОСТИ //Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов. – 2015. – №. 11. – С. 81-82.
Мурадов М. К., Халикова М. К. МУЗЫКАЛЬНОЕ ВОСПИТАНИЕ В ДОШКОЛЬНЫХ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЯХ //Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов. – 2018. – №. 7. – С. 60-61.
Курбанова М. Ш., Курбанов Ш. К. СТРЕСС И ДИСТРЕСС В МУЗЫКЕ //Культура, наука, образование: проблемы и перспективы. – 2017. – С. 230-233..