O'QUVCHILARNING BILISH FAOLIYATINI KENGAYISHIDA TA’LIM JARAYONLARINING O'RNI
Ключевые слова:
Bilim, idrok etish darajasi, uzluksiz ta‘lim, o’quv jarayoni, vatanparvarlik tamoyillari, didaktik mashg’ulotlar.Аннотация
Ushbu maqolada o’quvchilarning idrok etish darajasini bosqichma-bosqich va uzluksizligini ta‘minlanishi, o’quv jarayonini demokratik va vatanparvarlik tamoyillariga asoslangan holda tashkil etish haqida so’z boradi. Shuningdek, muallif kichik maktab davrida o’quvchilarni erkin va faol diqqatini shakllantirishda didaktik mashg’ulotlarning asosi sifatida bir qancha tavsiyalar berib o’tgan.
Библиографические ссылки
Maxmudov, Q. S. O. G. L., Shayxislamov, N. Z. O. G. L., & Jo, B. B. O. G. L. (2020). O ‘zbek va xorijiy tillarda antonimlar tavsifi, o ‘rni va u larnig turli jihatdan tasniflanishi. Science and Education, 1(Special Issue 3).
Juraboyev, В. B. (2020). Nemis tilini o'qitishda kommunikativ yondashuv. Science and Education, 7(7), 215-220.
Joraboyev, B. B. O. (2021). Using authentic materials on English lessons. Academic research in educational sciences, 2(2).
Joraboyev, B. (2020). Nemis tilida juft otlar va ularning o´ zbek tilida ifodalanishi. Science and Education, 1(Special Issue 4).
Журабоев, Б. (2020). Мотивированные люди для удовлетворения своих собственных потребностей. Academic research in educational sciences, (3).
Juraboyev, B. B. U. (2021). Problems and solutions for online teaching and learning of foreign languages. Academic research in educational sciences, 2(Special Issue 2).
Samarova, S. (2018). Forming Creative Vision of Person as Universal Method Enhancing Creativity. Eastern European Scientific Journal, (6).
Samarova, S. R. (2019). Methods and technologies for the development of creative thinking of pupils. European Journal of Research and Reflection in Educational Sciences, 7(10), 37-43.
Samarova, S. R., & Mirzayeva, M. M. (2020). The problem of the formation of creative abilities of students in foreign psychology. An International Multidisciplinary Research Journal, 10(5), 1937-1943.
Рахманова, М. К. (2019). Ёшларнинг маънавий тарбиясида қадимги Ўрта Осиѐ маънавий-маданий меросининг аҳамияти. “Глобаллашув шароитида ватанпарварлик тарбиясининг маънавий-маърифий технологиялари” республика илмий-амалий конференцияси, 206-209.
Рахманова, М. К. (2019). Изучение стратегии обучения. Приориоритетные векторы развития промышленности и сельскогохозяйства материалы II международной научно-практической конференции, 7, 95-101.
Рахманова, М. К. (2019). Талабаларда ижтимоий фаолликни ривожлантиришнинг назарий методологик асослари. Халк таълими, (1), 24-29.
Рахманова, М. К. (2019). Таълим технологиялари орқали касб танлашда онгли муносабатни шакллантириш. Халқаро илмий-амалий конференцияси, 323-326.
Рахманова, М. Қ. (2020). Таълим жараѐнида ўқув мунозараларини ташкил этишда ўқитувчининг педагогик маҳорати, ижодкорлиги ва фаоллиги. "Oriental Art and Culture" Scientific-Methodical Journal, 4(4), 68-73.