TA’LIM MUASSASALARIDA REKLAMANINING TUTGAN O’RNI VA AHAMIYATI

TA’LIM MUASSASALARIDA REKLAMANINING TUTGAN O’RNI VA AHAMIYATI

Авторы

  • Maxmudov Maxsatilloh Abduvali O’g’li Oriental universiteti Ta’lim menejmenti magistranti

Ключевые слова:

Reklama, ta’lim tizimi, yangi texnika-texnologiyalar, reklamaning zamonaviy hayotdagi o’rni, ta’lim sohasidagi reklama, Reklama va PR.

Аннотация

Ushbu maqolada reklama tashkilotlar xususan, ta’li, muassasalrida tutgan o’rni va ahamiyatiga alohida to’xtaladi. Shuningdek, ta’lim sohasida reklamaning vazifasi, uning o’zagi nima ekanligi bayon etiladi. Undan tashqari bu kabi muassasalarda reklamani joriy etishda texnika texnologiyani o’rniga bevosita to’xtaladi.

Библиографические ссылки

Ривз Р. Реальность в рекламе / пер. В. Смирнов. — М: Библос, 2017. –135-bet

Царегородцев Е. И. Организация и экономическая эффективность адаптивного управления в аграрном секторе АПК: автореф. дис. … доктор эконом. наук. 08.00.05. — Йошкар-Ола, 1998. — 311-bet

Ладонкина Н. А. Маркетинг в деятельности образовательного учреждения среднего и начального профессионального образования [Электронный ресурс] / Н. А. Ладонкина // Проблемы современной экономики: материалы II Междунар. науч. конф. (г. Челябинск, октябрь 2012 г.). — Челябинск: Два комсомольца, 2012. — С.135–137.

Боронилова И. Г., Шамсутдинова И. Ф. Реклама как условие формирования положительного имиджа образовательной организации / И. Г. Боронилова, И. Ф. Шамсутдинова // Вестник БГПУ им.М.Акмуллы. — 2020. — № 2 (55) — С.115–119.

FOYDALANILGAN INTERNET SAYTLARI

Moluch.ru

Загрузки

Опубликован

2024-01-20

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...