MAKTABGA TAYYORLASHDA BOLALARNI O’QISH VA YOZISHGA O’RGATISHNING AHAMIYATI
Keywords:
umumrivojlantiruvchi, alifbogacha davr, alifbo davri, alifbodan keyingi davr, barqaror diqqat, idroki, taffakur, xotira, xayol hamda tasavvur, irodaviy sifatlar.Abstract
Maktabgacha ta’lim tashkilotining asosiy vazifasi bolalarga har tomonlama tarbiya berib, ularni maktabda o’qiy oladigan qilishdan iborat. Bu esa o’z navbatida maktabdagi o’qish ishlari bilan bog’chadagi ta’lim-tarbiya ishlari o’rtasida muayyan izchillik bo’lishini taqozo etadi.
References
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Maxkamasining 2019 uil 13 maydagi 391-son “Maktabgacha ta’lim tashkilotlari faoliyatini yanada takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 uil 20 apreldagi PQ -2909-son “Oliy ta’limni yanada rivojlantirish chora tadbirlari to‘g‘risida”gi qarori.
M.Q.Jabborova Bo‘lajak tarbiyachilarni pedagogik faoliyatiga tayyorlash ijtimoiy-pedagogik muammo sifatida TDPU Ilmiy xabarlar. 2022 12-son ISSN 2181-9580 (13.00.00 №32.)
M.Q.Jabborova The impotance of communicative speech in impoving the pedagogical training of future educators. «Science and innovation» International scientifiic journal volum 2 issue 2 February 2023 uif-2022: 8.2 | ISSN: 2181-3337 | scientists.uz8f-2022: 8.2 | issn: 2181-3337 https://doi.org/ 10.5281/zenodo.768257.
Maktabgacha ta’lim va tarbiyaning Davlat Standarti. Toshkent sh., 2020-yil 22-dekabr, 802-son.
“Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi /takomillashtirilgan ikkinchi nashr 2022.
Djamilova N.N Maktabgacha ta’limda metodika fanlarini o’qitish texnologiyasi. O’quv Qo’llanma.
Djurаyevа B. R., Umаrovа X. А., Tojiboyevа H.M., Nаzirovа G. M. “Mаktаbgаchа tа’lim muаssаsаlаridа tа’lim jаrаyonining sifаti vа sаmаrаdorligini tаkomillаshtirishning pedаgogik tizimi” / monogrаfiyа // Toshkent, Reаl print. – 2017.
Жабборова М.Қ “Mактабгача таълимда инновatsiон ёндашув” “Cамарқанд вилоятини инновatsiон ривожлантириш:муаммо ва ечимлар”. -79-81, 2020-yil.
Jabborova Marifat “The role of activity in the process of education and upbringing of preschool children” Asian Journal of Multidimensional Research ISSN: 2278-4853 Vol. 12, Issue 1, January 2023 SJIF 2022 = 8.179 A peer reviewed journal.
Mirzajonova, E.T. (2023). INKLYUZIV TA’LIM OLAYOTGAN BOLALARNING O ‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARINI PSIXOLOGIK-PEDAGOGIK O ‘RGANISH. INNOVATION IN THE MODERN EDUCATION SYSTEM, 3(28), 185-192.
Topvoldievna, M. E. (2022). To the Question of the Effectiveness of Socio-Cultural Adaptation of Children With Special Needs. Spectrum Journal of Innovation, Reforms and Development, 3, 89-94.
Topvoldiyevna, M.E., & Adxam o’g’li, X. A. (2023). ИССЛЕДОВАНИЕ ПРОЦЕССОВ МЫШЛЕНИЯ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЯМИ РЕЧИ, ОБУЧАЮЩИХСЯ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 11(1), 217-225.
Mirzajonova, E. T., & Parpiyeva, O. R. (2022). Modern special preschool education: problems and solutions. Journal of Pedagogical Inventions and Practices, 9, 100-106.
Мирзажонова, Э., & Машарипов, Д. (2023). СПЕЦИАЛЬНОЕ ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ В СОВРЕМЕННОМ МИРЕ: ПРОБЛЕМЫ И ПУТИ РЕШЕНИЯ. Journal of Academic Research and Trends in Educational Sciences, 137-144.
Мирзажонова, Э. (2023). EARLY DIAGNOSTICS AND PERSONALITY COGNITIVE DEVELOPMENT CORRELATION AS THE FACTORS OF THE EFFICIENCY OF TEACHING. Scientific Journal of the Fergana State University, (2), 24.
Мирзажонова, Э.Т. (2023). ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ И УСЛУГ ДЛЯ СЕМЕЙ С ДЕТЬМИ, ИМЕЮЩИХ ОСОБЕННОСТИ В РАЗВИТИИ, НА БАЗЕ МАХАЛЛИ. Академические исследования в современной науке, 2(20), 108-116.
Mirzajonova, E. T. (2022). To study the practical problems of attention and memory processes in children with speech defects. Texas Journal of Multidisciplinary Studies, 9, 130-135.
Мирзажонова, Э.Т. (2021). АКТУАЛЬНОСТЬ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ДИАГНОСТИКИ В УСЛОВИЯХ ЦИФРОВИЗАЦИИ ОБРАЗОВАНИЯ. In VIII Махмутовские чтения. Интеграция региональной системы профессионального образования в европейское пространство (pp. 301-306).
Мирзажонова, Э. Т. (2020). Системность социокультурной адаптации детей с особыми потребностями как условие эффективности. In Актуальные вопросы современной психологии, конфликтологии и управления: взгляд молодых исследователей (pp. 5-15).
Мирзажонова, Э.Т. (2020). ДИАГНОСТИКА И РАЗВИТИЕ НЕЙРОКОГНИТИВНЫХ ФУНКЦИЙ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА КАК УСЛОВИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ. In Психологическое здоровье населения как важный фактор обеспечения процветания общества (pp. 307-310).
Мирзажонова, Э. (2018). К ВОПРОСУ ОБ ЭФФЕКТИВНОСТИ СОЦИОКУЛЬТУРНОЙ АДАПТАЦИИ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ. Scientific journal of the Fergana State University, (1), 23-23.