МАКТАБ КИМЁ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ ЎЗИНИ ЎЗИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ КОМПЕТЕНТЛЕГИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ
Keywords:
кимё, компетен, таълим, мутахассис, тажриба.Abstract
Ҳозирги вақтда ўқитувчининг педагогик малакасини ошириш зарурати Ўзбекистон таълим сиёсатининг асосий вазифасидан келиб чиқади. Таълимнинг фундаменталлигини сақлаб қолиш, шахс, жамият ва давлатнинг ҳозирги ва истиқболдаги эҳтиёжларига мос келиши асосида замонавий сифатга эришиш замонавий педагогик ҳамжамиятнинг устувор вазифасига айланиб бормоқда. Кўриниб турибдики, таълим сифатининг натижаси ўқитувчи шахси, уни доимий равишда такомиллаштириб бориш, касбий маҳорат даражасини ошириш зарурати билан боғлиқ.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ-4947-сон «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракактлар стратегияси тўғрисида”ги фармони // Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами. –Тошкент: Адолат, 2017.
Маралов В.Г. Основы самопознания и саморазвития. М.: Академия, 2002. 256 с.
Бордовский Г.А. Особенности развития современного педагогического образования // Педагогика. 2010. № 5. С. 59-66.
Зеер Э.Ф. Личностно-развивающие технологии начального профессионального образования. М.: Академия, 2010. 176 с.3. Djurаеv R. Tа`limdа in`еrfаоl tехnоlоgiyalаr. – Tоshkеnt, 2010 y.
Downloads
Published
Versions
- 2024-02-24 (2)
- 2024-02-01 (1)