НЕПРЕРЫВНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ
Keywords:
таълим тизими ғоявий тарбия, ѐшлар, ўқувчи ўқитувчи, тарбия усуллари, воситалари, долзарблиги.Abstract
Мақолада миллий ғоя ва мафкурани аҳоли онгига сингдиришда таълим тизимининг муҳимлиги бу жараѐнда ғоявий тарбияни олиб боришнинг методлари, шакллари, воситалари, уларнинг назарий асослари масалалари баѐн этилган.
References
Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси –Т.: ―Ўзбекистон‖, 2019
Каримов.И. Жамиятимиз мафкураси халқни-халқ, миллатни-миллат, қилишга хизмат этсин. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 1998
Каримов.И. Миллий истиқлол мафкураси халқ эътиқоди ва буюк келажакка ишончдир. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2000
Каримов.И. Озод ва обод ватан, эркин ва фаровон ҳаѐт – пировард мақсадимиз. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2000
Мирзиѐйев.Ш. Она юртимиз бахту иқболи ва буюк келажаги йўлида хизмат қилиш энг олий саодатдир. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2017
Мирзиѐев.Ш. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2018
Худойбердиева.Т. Миллийлик: кўринишлари, муаммо ва ечимлари. –
Термиз: ―Сурхон нашр‖, 2019