НЕПРЕРЫВНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ

НЕПРЕРЫВНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ

Authors

  • А. Мажидов НамИСИ студент

Keywords:

таълим тизими ғоявий тарбия, ѐшлар, ўқувчи ўқитувчи, тарбия усуллари, воситалари, долзарблиги.

Abstract

Мақолада миллий ғоя ва мафкурани аҳоли онгига сингдиришда таълим тизимининг муҳимлиги бу жараѐнда ғоявий тарбияни олиб боришнинг методлари, шакллари, воситалари, уларнинг назарий асослари масалалари баѐн этилган.

References

Ўзбекистон Республикасининг Конституцияси –Т.: ―Ўзбекистон‖, 2019

Каримов.И. Жамиятимиз мафкураси халқни-халқ, миллатни-миллат, қилишга хизмат этсин. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 1998

Каримов.И. Миллий истиқлол мафкураси халқ эътиқоди ва буюк келажакка ишончдир. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2000

Каримов.И. Озод ва обод ватан, эркин ва фаровон ҳаѐт – пировард мақсадимиз. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2000

Мирзиѐйев.Ш. Она юртимиз бахту иқболи ва буюк келажаги йўлида хизмат қилиш энг олий саодатдир. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2017

Мирзиѐев.Ш. Халқимизнинг розилиги бизнинг фаолиятимизга берилган энг олий баҳодир. – Т.: ―Ўзбекистон‖, 2018

Худойбердиева.Т. Миллийлик: кўринишлари, муаммо ва ечимлари. –

Термиз: ―Сурхон нашр‖, 2019

Downloads

Published

2022-12-01

How to Cite

Мажидов, А. (2022). НЕПРЕРЫВНОЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ. Scientific Impulse, 1(4), 1898–1902. Retrieved from https://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/2174
Loading...