O’QUVCHILARNING FAZOVIY TASAVVURLARINI RIVOJLANTIRISH UCHUN MASHQLAR
Keywords:
Shunday qilib, axborotni kodlashning og’zaki-nutq usulidan foydalanishga turli xil modellardan foydalanish kiradi.Abstract
Geometriyani o’qitishda o’quvchilarning intellektual fikrlashining tarkibiy qismi ma’lumotni qayta ishlash tajribasi-o’quvchining aqliy tajribasi shakllaridan biridir. Bunda ma'lumotlarni kodlash usullari ko’rib chiqiladi, ulardan - vizual geometriyani o’rganish jarayonida o’quvchilarning fazoviy tasavvurlarini rivojlantirish vazifasi juda muhimdir. Tasvirlar bilimlarni o’zlashtirishga yordam beradi, yangi bilimlarni olishning mustaqil manbai hisoblanadi [1].
References
Якиманская И.С. Психологические основы математического образования. М.: ИЦ «Академия», 2004. 320 с.
Боженкова Л.И. Обучение учащихся построению сечений многогранников: Учебно-методическое пособие. Калуга: КПГУ, 2005. 72 с.
Каплунович И.Я. О психологических различиях мышления двумерными и трёхмерными образами //Вопросы психологии. - №3, С.66 - 77.
Балаян Э.Н. Геометрия. Задачи на готовых чертежах для подготовки к ЕГЭ. 10-11кл._Феникс 2013.