BO`LAJAK O`QITUVCHILARDA KONGRUENTLIK SIFATLARINI SHAKLLANTIRISHNING ILMIY AHAMIYATI

BO`LAJAK O`QITUVCHILARDA KONGRUENTLIK SIFATLARINI SHAKLLANTIRISHNING ILMIY AHAMIYATI

Authors

  • Sardor Mirzayev Qarshi Davlat Universiteti 1-bosqich doktoranti

Keywords:

Kasb, kongruentlik, etika, o`quv, ustoz-shogird, bilim, ko`nikma. Bo`lajak o`qituvchilarda kongruentlik sifatlarinining shakllanishi o'z kasbiga sodiqlik namunasidir.

Abstract

Kongruentlik sifatlari shakllangan ijodkor o`qituvchining samimiylik bilan to‘la. Uning ochiqligi hamkasblari va talabalari bilan har qanday muammolarni muhokama qilishga tayyorligida, "masofadan" voz kechishida, yoshlar bilan "xavfsiz" munosabatlar o'rnatishda namoyon bo'ladi. Maqolada ham bo`lajak o`qituvchilarda kongruentlik sifatlarini shakllantirishning ilmiy ahamiyati haqida so`z yuritiladi

References

Карякин Ю.В. КОНГРУЭНТНОСТЬ КАК ХАРАКТЕРИСТИКА УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА // Современные наукоемкие технологии. – 2007. – № 3. – С. 36-37;

Карякин Ю.В. Сантьягская теория познания как фактор перестройки образования/ Фундаментальные исследования 2/2005, с. 110-112. Международный симпозиум, 2004. Потайа (Тайланд).

Карякин Ю.В. Высшее образование: XXI век. Учебный процесс как предмет науки/ Научное обеспечение системы повышения квалификации кадров: Межвузовский сборник научных трудов. - Вып. 8/ Под. ред. Д.Ф.Ильясова. - Челябинск: Изд-во «Образование», 2005. С. 191-209.

Downloads

Published

2023-03-01

How to Cite

Sardor Mirzayev. (2023). BO`LAJAK O`QITUVCHILARDA KONGRUENTLIK SIFATLARINI SHAKLLANTIRISHNING ILMIY AHAMIYATI. Scientific Impulse, 1(8), 223–225. Retrieved from https://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/6347
Loading...