ФАОЛИЯТ ЖАРАЁНИДА ШАХСДА МАСЪУЛИЯТ ҲИССИНИНГ ШАКЛЛАНИШИ
Ключевые слова:
масъулият, ижтимоий масъулият, меъёр, санкциялар, талабалик хусусиятлари, иродавий сифатлар, танлов эрки, шахс омили.Аннотация
Мақолада психологияда масъулият тушунчасининг шахс омили, шахсий ва касбий сифатлар ҳамда шахс ривожланишидаги муҳим хусусият сифатида олимлар томонидан назарий ўрганилиши ва таҳлили ҳамда ижтимоий масъулият ва унинг талабалар ўқув фаолиятидаги аҳамияти кўриб чиқилган.
Библиографические ссылки
Анисимов С.Ф. Мораль и поведение. - М.: «Мысль», 1979.
Басова О.А. Психологические особенности ответственности предпринимателя в процессе личностно-профессионального развития. Автореферат диссертации на соис- кание учёной степени кандидата психологических наук. - Ростов-на-Дону, 2008.
Быков С.В. Социально-психологическая регуляция ответственности личности. Диссертация на соискание учёной степени доктора психологических наук. – Казань, 2006.
Гаврилушкин С.А. Психологическая специфика проявления ответственности лич- ности у студентов с различной патриотической направленностью. Автореферат диссертации на соискание учёной степени кандидата психологических наук. - М., 2012.
Гришаева Н.В. Социально-психологические факторы развития ответственности кадров управления. Диссертация на соискание учёной степени кандидата психологи- ческих наук. – М., 2010.
Topvoldievna Mirzajonova Eleonora, Abdukadirova, Yulbarsovna Laura //Actuality of psychological support in work with children from the risk group// ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, Volume 12. Issue 6. 2022. 51-56 pages.
Topvoldiyevna, M.E., & Adxam o’g’li, X.A. (2023). ИССЛЕДОВАНИЕ ПРОЦЕССОВ МЫШЛЕНИЯ ДЕТЕЙ С НАРУШЕНИЯМИ РЕЧИ, ОБУЧАЮЩИХСЯ В УСЛОВИЯХ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 11(1), 217-225.
Eleonora Topvoldievna Mirzajonova, Odinaxon Raxmanovna Parpiyeva //Modern Special Preschool Education: Problems and Solutions// Journal of Pedagogical Inventions and Practices. Vol. 9. 06-2022. 100-106 pages.
Mirzajonova, E.T. (2023). O ‘SMIR YOSHDAGI O ‘QUVCHILARDA AXBOROTDAN FOYDALANISH MADANIYATINI SHAKLLANTIRISHNING ILMIY NAZARIY ASOSLARI. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 11(3), 660-669.
Eleonora Topvoldiyevna Mirzajonova, Dostonbek Muxtarjon o‘gʻli Masharipov //INKLYUZIV TA‘LIM OLAYOTGAN BOLALARNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARINI PSIXOLOGIK-PEDAGOGIK O‘RGANISH// INNOVATION IN THE MODERN EDUCATION SYSTEM: a collection scientific works of the International scientific conference 25 th March, 2023. Washington, USA: "CESS", 2023. Part 28. 192-199 pages.
Mirzajonova, E.T. (2023). INKLYUZIV TA’LIM OLAYOTGAN BOLALARNING O‘ZIGA XOS XUSUSIYATLARINI PSIXOLOGIK-PEDAGOGIK O‘RGANISH. INNOVATION IN THE MODERN EDUCATION SYSTEM, 3(28), 185-192.
Э.Мирзажонова, А.Хомидов, Г.Мамажонова //АКТУАЛЬНОСТЬ ПЕРЕВОДА ПСИХОЛОГИЧЕСКИХ МЕТОДИК// O‘ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA ILMIY TADQIQOTLAR JURNALI. 9-SON. 20.06.2022. 211-217 betllar.
Мирзажонова, Э., & Хомидов, А. (2022). КОМПЛЕКСНОСТЬ И ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ КОРРЕКЦИОННОЙ РАБОТЫ С ДОШКОЛЬНИКАМИ С НАРУШЕНИЯМИ РАЗВИТИЯ. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(4), 209-219.
Mirzajonova , E., & Masharipov, D. (2023). SURUNKALI O‘SIB BORUVCHI RUXIY KASALLIKLAR. Евразийский журнал академических исследований, 3(5), 90-94.
Рустамовна А.А. //СОЦИАЛЬНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА СЕМЕЙНОЕ ОКРУЖЕНИЕ В ПАТРИОТИЧЕСКОМ ВОСПИТАНИИ БУДУЩИХ ВОЕННОСЛУЖАЩИХ// Зона конференций. – 2022. – С. 43-45.
Yuldasheva, M.B., Toshboltaeva, N., Pulatova, G.M., Mamajonova, S.K., & Karimjanova, Y.U. (2021). Semantic Analysis of Feeling Loneliness among Students. Annals of the Romanian Society for Cell Biology, 14552-14558.
Пулатова, Г. (2021). Theoretical analysis of the study of the phenomenon of bilingualism. Общество и инновации, 2(6/S), 200-204.
Pulatova, G.M. (2020). WAYS TO INFLUENCE THE CHILD'S PSYCHE THROUGH FAIRY-TALE THERAPY. In Психологическое здоровье населения как важный фактор обеспечения процветания общества (pp. 368-371).
Pulatova, G., & Muhammadjonov, J. (2023). 5-6 YOSHLI MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING NUTQINI RIVOJLANTIRISHDA ERTAK VA MAQOLLARDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI. Евразийский журнал академических исследований, 3(5 Part 3), 48-58.
Gulnoza, P., & Nodira, T. (2022). Conflict logical Competence of the Teacher as A Condition for Positive Interaction in the Educational Environment. Eurasian Journal of Research, Development and Innovation, 14, 14-17.
Nodira, T., Shoxista, M., Gulnoza, P., Yoqutkhon, K., & Mohinur, D. (2022). Exploring the development of creative thinking in small school students. International Journal of Early Childhood Special Education (INT-JECSE), 14(02), 5701-5707.
Пулатова, Г. (2021). Билингвизмни комплекс ўрганишдаги ёндашувлар. Общество и инновации, 2(4/S), 769-775.
Pulatova, G., & Mamajonova, S. (2020, December). DEVELOPING CHILDREN'S SPEECH IN A FOREIGN LANGUAGE THEORETICAL ANALYSIS. In Конференции.
Ro’zimatjon, A., & Gulnoza, P. (2022). SHAXSNING SHAKLLANISHIDA STRESS MUAMMOSI VA TURLARI. SO‘NGI ILMIY TADQIQOTLAR NAZARIYASI, 5(2), 134-137.
Murodilovna, P.G. (2022). AGE CHARACTERISTICS OF SPEECH AND COMMUNICATION. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(2), 520-523.
Пулатова, Г. (2021). Теоретический анализ изучения феномена билингвизма. Общество и инновации, 2(6/S), 200-204.
Pulatova, G., & Muhammadjonov, J. (2023). 5-6 YOSHLI MAKTABGACHA YOSHDAG‘I BOLALARNING NUTQINI RIVOJLANTIRISHDA ERTAK VA MAQOLLARDAN FOYDALANISHNING AHAMIYATI. Евразийский журнал академических исследований, 3(5 Part 3), 48-58.
Pulatova, G.M. //WAYS TO INFLUENCE THE CHILD'S PSYCHE THROUGH FAIRY-TALE THERAPY// Психологическое здоровье населения как важный фактор обеспечения процветания общества. 2020.
Pulatova Gulnoza, Toshboltaeva Nodira, //Conflict logical Competence of the Teacher as A Condition for Positive Interaction in the Educational Environment// Eurasian Journal of Research, Development and Innovation. Volume 14| November, 2022. 14-17 pages.
Ғаниева, Х.А., & Закирова, Д. С. (2022). ЎСМИРЛАРДА ХАРАКТЕР АКЦЕНТУАЦИЯСИ. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(4), 548-553.
Ахматхоновна, Ғ.Х. (2022). ШАХС ЎЗ-ЎЗИНИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ. INTEGRATION OF SCIENCE, EDUCATION AND PRACTICE. SCIENTIFIC-METHODICAL JOURNAL, 3(5), 89-95.
Ganieva, K. Iqboljon O’g’li, TJ (2022). Social psychological characteristics of the dysfunctional family. Academicia Globe: Inderscience Research, 3(7), 71-75.
G‘Aniyeva, X., & Tojimamatov, J. (2022). TALABA YOSHLARNING ОILADA FARZAND TARBIYASI HAQIDAGI ZAMОNAVIY TUSHUNCHALARINING PSIXOLOGIK TAHLILI. Science and innovation, 1(B7), 517-523.
G‘Aniyeva, X.A., & Qambarova, M.A. Q. (2023). INTELLEKTUAL SALOHIYATLI YOSHLARNI TARBIYALASHDA O ‘QITUVCHI IJTIMOIY INTELLEKTINING AHAMIYATI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(3), 449-454.
Axmatxonovna, G.A. X., & Iqboljon o’g’li, T.J. (2022). TALABA YOSHLARNING ОILADA FARZAND TARBIYASI HAQIDAGI ZAMОNAVIY TUSHUNCHALARINING PSIXOLOGIK TAHLILI. O'ZBEKISTONDA FANLARARO INNOVATSIYALAR VA ILMIY TADQIQOTLAR JURNALI, 1(12), 600-606