LOGISTIKANING MARKETING VA ISHLAB CHIQARISHNI REJALASHTIRISH BILAN FUNKSIONAL O'ZARO BOG’LIQLIGI
Ключевые слова:
O’zbekiston Respublikasi,logistika,transport logistikasi, marketing, ishlab chiqarish, moddiy oqim, moliyaviy oqim, korxona, ta’minot, menejment.Аннотация
Hozirgi paytda marketing va logistik jarayonlar muhim vazifalarni amalga oshirmoqda. Chunki bu ikkala soha bir-birisiz ist’emolchiga sifatli, arzon va qulay mahsulotlarni o’z vaqtida, ehtiyojdan kelib chiqqan holda yetkazib berolmaydi. Shuning uchun ushbu sohalar dolzarb muhokamalarga sababdir.
Библиографические ссылки
Martin Christopher logistics &supply chain..management © Pearson Education Limited 2011.
Транспортная логистика: учеб. / под общ. Ред. Л. Б. Миротина. – 2-e Изд. – M.: Экзамен, 2005. – 512 с.
Николашин, В. M. Основы логистики: учеб. Для вузов ж.-д. Трансп. / В. M. Николашин, A. С. Синитсина. – M.: ГОУ «Учебно-методический центр по Образованию на ж/д транспорте», 2007. – 252 с.
Гаджинский, A. M. Логистика: учеб. Для высш. И сред. Спец. Учеб. Завед. / A. M. Гаджинский. – 5-e изд. – M.: Издателко-книготорговый центр «Маркентинг», 2002. – 408 с.
Аникин, Б. A. Коммерческая логистика / Б. A. Аникин, A. П. Тярухин. M.: TK Велби, 2005. – 432 с.