ЮМОР – УНИВЕРСАЛЬНОЕ ЯВЛЕНИЕ

ЮМОР – УНИВЕРСАЛЬНОЕ ЯВЛЕНИЕ

Authors

  • Зияева Камола Зияиддиновна Андижанский государственный университет

Keywords:

Многие аспекты повседневного общения углубленно изучаются не только в истории, но и сегодня. Известно, что все языки мира постоянно обновляются и совершенствуются.

Abstract

Ушбу мақолада ҳазилларнинг муҳим жиҳатлари, қонуниятлари, айниқса, инглиз ҳазилларининг ўзига хосликларига алоҳида эътибор қаратилади.

References

Muhayyo, M. (2021, February). TEACHING VOCABULARY USING GRAMMAR TRANSLATION METHOD AND COMMUNICATIVE LANGUAGE TEACHING. In E-Conference Globe (pp. 76-77).

Matqobulova, M. (2021). THE APPLICATION OF VIDEO CLIPS WITH SMALL GROUP AND INDIVIDUAL ACTIVITIES TO IMPROVE YOUNG LEARNERS’SPEAKING PERFORMANCE. Экономика и социум, (2-1 (81)), 228-230.

Ziyaiddinovna, Z. K. (2023). LINGUISTIC AND EXRALINGUISTIC FEATURES OF HUMOUR. Academia Repository, 4(12), 23-26.

Ziyaiddinovna, Z. K. (2023). IMPORTANCE OF HUMOUR IN COMMUNICATION. SCIENCE AND SCIENTIFIC RESEARCH IN THE MODERN WORLD, 1(5).

Ziyayeva, K. Z. (2023). THE MAIN PROBLEMS OF TRANSLATING HISTORICAL TERMS. THE JOURNAL OF INTEGRATED EDUCATION AND RESEARCH, 5, 75.

Ziyaiddinovna, Z. K. (2020). Use of Internet Resourсes During Lessons. International Journal on Orange Technologies, 2(11), 47-50.

Ziyaiddinovna, Z. K. (2022, December). THE DIFFICULTIES OF TEACHING WRITTEN SPEECH IN TECHNICAL UNIVERSITIES. In Proceedings of International Conference on Modern Science and Scientific Studies (Vol. 1, No. 3, pp. 395-398).

Зияева, К. З. (2024). ҲҚЗИЛЛАРНИНГ ЛИНГВИСТИК ВА ЭКСТРАЛИНГВИСТИК ТАХЛИЛИ. Научный Фокус, 1(11), 81-85.

Ziyaiddinovna, Z. K. (2023). LINGUISTIC AND EXRALINGUISTIC FEATURES OF HUMOUR. Academia Repository, 4(12), 23-26.

Ziyayeva, K. (2020). MOTIVATION AND INTERACTIVE METHODS AND TECHNOLOGIES IN THE DISTANCE EDUCATIONAL PROCESS. Интернаука, (41-2), 52-53.

Downloads

Published

2024-06-10

How to Cite

Зияева Камола Зияиддиновна. (2024). ЮМОР – УНИВЕРСАЛЬНОЕ ЯВЛЕНИЕ. Education News: Exploring the 21st Century, 2(22), 1200–1203. Retrieved from https://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/16780
Loading...