REKLAMADA TABU XODISASI
Keywords:
reklama, zarba, tabu, reklama texnologiyalari, reklama tasnifi, samaradorlik.Abstract
Biz ushbu maqolada reklamada tabularning qo’llanishi xaqida fikr yuritamiz, turli olimlarning tabu tushunchasi bo’yicha olib borgan izlanishlari va qarashlari ushbu tushunchaga bildirgan ilmiy fikrlarini keltirib o’tamiz. Reklamada shok texnikasi reklamaning auditoriyaga ta'siri bo'yicha eng bahsli texnologiyalardan biridir. Maqolada "madaniyat shoki" tushunchasining mohiyati, uning tabu fenomeni bilan genetik aloqasi ko'rib chiqiladi, ijtimoiy va tijorat reklamalarida qo’llanilgan usullarining tasnifi taklif qilinadi va bunday reklama kommunikatsiyasining samaradorligi tahlil qilinadi.
References
Петров М.С. Гендерные обраѓы є стереотєпы современноѕ россєѕскоѕ рекламы // Иѓвестєѐ Россєѕского государственного педагогєческого унєверсєтета єм. А.И. Герцена. 2010.
Семєколенова Е.И., Кашєрєна М.М. Яѓыковаѐ єгра как прєем телевєѓєонноѕ рекламы, орєентєрованноѕ на муђскуя є ђенскуя аудєторєя // Ученые ѓапєскє Таврєческого нацєонального унєверсєтета єм. В.И. Вернадского. Серєѐ «Фєлологєѐ. Соцєальные коммунєкацєє». Том 24 (63). 2011 г.
Томскаѐ М.В. Гендерныѕ аспект соцєального рекламного дєскурса // Гендер: ѐѓык, культура, коммунєкацєѐ: Доклады Первоѕ Међдународноѕ конференцєє. М., 2001.
Грошев И.В. Гендернаѐ невербальнаѐ коммунєкацєѐ в рекламе // Гендерные єсследованєѐ. М., 1999.
S. Israilova, & N. Alavutdinova (2023). INTERCULTURAL COLOR INTERPRETATION. Science and innovation, 2 (C12), 111-115. doi: 10.5281/zenodo.10392062
Atadjanova, M. A. (2016). Animatic mythology and its functional nature in the current Uzbek prose. Молодий вчений, (1), 290-294.
Saydiyevna, K. G. (2023). THE USE ОF ALLUSІVE UNІTS ІN PОETRY. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 11(4), 1132-1136.