REKLAMADA TABULARNING QO’LLANISHI

REKLAMADA TABULARNING QO’LLANISHI

Authors

  • Sharifov Siroj O’zDJTU talabasi
  • Yunusova Sohiba O’zDJTU o’qituvchisi

Keywords:

reklama, zarba, tabu, reklama texnologiyalari, reklama tasnifi, samaradorlik.

Abstract

Biz ushbu maqolada reklamada tabularning qo’llanishi xaqida fikr yuritamiz, turli olimlar izlanishlari va qarashlari xaqida bergan fikrlarini keltirib o’tamiz. Shok texnikasi reklamaning auditoriyaga ta'siri bo'yicha eng bahsli texnologiyalardan biridir. Maqolada "madaniyat shoki" tushunchasining mohiyati ko'rib chiqiladi, uning tabu fenomeni bilan genetik aloqasi ko'rib chiqiladi, ijtimoiy va tijorat reklamalarida zarba berish usullarining tasnifi taklif qilinadi va bunday reklama kommunikatsiyasining samaradorligi tahlil qilinadi.

References

Петров М.С. Гендерные образы и стереотипы современной российской рекламы // Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена. 2010.

Семиколенова Е.И., Каширина М.М. Языковая игра как прием телевизионной рекламы, ориентированной на мужскую и женскую аудиторию // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Серия «Филология. Социальные коммуникации». Том 24 (63). 2011 г.

Томская М.В. Гендерный аспект социального рекламного дискурса // Гендер: язык, культура, коммуникация: Доклады Первой Международной конференции. М., 2001.

Грошев И.В. Гендерная невербальная коммуникация в рекламе // Гендерные исследования. М., 1999.

Downloads

Published

2023-04-30

How to Cite

Sharifov Siroj, & Yunusova Sohiba. (2023). REKLAMADA TABULARNING QO’LLANISHI. Scientific Impulse, 1(9), 39–46. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/7651
Loading...