SPRINTERLAR MASHG’ULOTLARINI MAXSUS REJIMLAR ASOSIDA TASHKILLASHTIRISH USULLARI

SPRINTERLAR MASHG’ULOTLARINI MAXSUS REJIMLAR ASOSIDA TASHKILLASHTIRISH USULLARI

Authors

  • Azizov Sobitxon Valievich Namangan davlat pedagogika instituti dotsenti, p.f.n., ilmiy rahbar.
  • Oripov Azizdjon Namangan davlat universiteti 1-bosqich magistri.

Keywords:

sprinter, mashg’ulot, rejim, yengil atletika,maxorat, natija, raqobat, murabbiy.

Abstract

Maqolada  sprintrlarni trenirovka-mashg’ulotlarini maxsus rejimlar asosida tashkillashtirish to’g’risida fikr yuritiladi.

  Raqobatbardosh sprinterlarini tayyorlash uchun, ularni saralab olishdan boshlab ,sport maxoratini yuqori cho’qqisini egallashgacha bo’lgan davrga reja tuzish  yaxshi natija beradi. Yengil atletika murabbiylari faoliyatining asosini sportchilarni saralash va   raqobatbrdosh qilib tarbiyalashdan iboratdir.  Sprintrlar mashg’ulotlarini tavsiya etilayotgan rejimlar assosida amalga oshirish, yuqori natijalarga erishishning eng otimal omillaridan biri bo’lib xisoblanadi.

References

Олег Сергеев. «Современная спортивная тренировка» семинар».

https://uzathletics.uz/news/news_post/sovremennaya-sportivnaya-trenirovka

Олег Сергеев. «Современная спортивная тренировка» семинар 2 ».

https://uzathletics.uz/news/news_post/sovremennaya-sportivnaya-trenirovka

В.Н.Зинченко. Воспоминания и размышления. Спринт и не только Минск 2013

Методика тренировки в легкой атлетике: учеб. пособие / М54 Т. П. Юшкевич [и др.] ; под общ. ред. Т. П. Юшкевича. – Минск : БГУФК,

– 562 с.

ISBN 978-985-569-532-6.

Сатиев Ш. К., Азизов С. В. ФУТБОЛЧИЛАРНИ ПСИХОЛОГИК ТАЙЁРЛАШ ВА УЛАРНИНГ ПРИНЦПЛАРИ //Scientific Impulse. – 2022. – Т. 1. – №. 3. – С. 323-327.

Орипов А., Азизов С. В. МАХОРАТЛИ СПРИНТЕРЛАРНИ ТАЙЁРЛАШДА ЗАМОНАВИЙ ИННАВАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАР ЎРНИ //Научный Фокус. – 2023. – Т. 1. – №. 7. – С. 294-297.

Downloads

Published

2024-04-01

How to Cite

Azizov Sobitxon Valievich, & Oripov Azizdjon. (2024). SPRINTERLAR MASHG’ULOTLARINI MAXSUS REJIMLAR ASOSIDA TASHKILLASHTIRISH USULLARI. Scientific Impulse, 2(19), 115–119. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/15155
Loading...