O‘QITUVCHI FAOLIYATIDA PEDAGOGIK MAHORAT VA KREYATIV YONDASHUV
Ключевые слова:
axborot texnologiyalari, pedagogik mahorat, kreyativ yondashuv, innovatsoin metod, kasbiy faoliyat, ijodiy faoliyat.Аннотация
O‘qituvchi faoliyatida pedagogik mahorat va kreyativ yondashuv xaqida ma’lumotlar berilgan.
Библиографические ссылки
Pedagogika: 1000 ta savolga 1000 ta javob/ Met.qo‘ll.U.I.Inoyatov, N.A.Muslimov,M.Usmonboyeva, D.Inog‘omova. – T.: Nizomiy nomidagi TDPU, 2012.
Hoshimov K va boshqalar. Pedagogika tarixi //Pedagogika oliy o‘quv yurtlari va dorilfununlar talabalari uchun O‘quv qo’llanma. - Toshkent, O‘qtuvchi, 1996, - 301-bet.
Mahkamov U, Tillaboeva N, Tillaboeva SH. Pedagogik mahorat. O’quv qo’llanma. T.: 2003 y
Уринова, Ф. У., & Эркинова, Ш. Ё. (2013). Значение инновационной индивидуальной работы в повышении эффективности самостоятельной учебной деятельности студентов. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук, (12-2).
Zokirov, S. I., Sobirov, M. N., Tursunov, H. K., & Sobirov, M. M. (2019). Development of a hybrid model of a thermophotogenerator and an empirical analysis of the dependence of the efficiency of a photocell on temperature. Journal of Tashkent Institute of Railway Engineers, 15(3), 49-57.
Горовик, А. А., & Турсунов, Х. Х. У. (2020). Применение средств визуальной разработки программ для обучения детей программированию на примере Scratch. Universum: технические науки, (8-1 (77)), 27-29.
Tursunov, H. H., & Hoshimov, U. S. (2022). TA’LIM TIZIMIDA KO‘ZI OJIZ O‘QUVCHILARNI INFORMATIKA VA AXBOROT TEXNOLOGIYALARI FANIDA O‘QITISH TEXNOLOGIYALAR. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(5), 990-993.
Hamidullo o‘g‘li, T. H. (2022). HOZIRGI KUNNING DOLZARB IMKONIYATLARI. JAWS VA NVDA DASTURLARI. Scientific Impulse, 1(2), 535-537.
Hamidullo o‘g‘li, T. H. (2022). NEYRON TARMOQLARNING TASNIFI. Scientific Impulse, 1(3), 757-763.
Hamidullo o‘g‘li, Tursunov Hojiakbar, and Boymuratov Erkin Kamolovich. "IMKONIYATI CHEKLANGAN O ‘QUVCHILAR BILAN ISHLASH TAJRIBASI." Scientific Impulse 1.7 (2023): 648-653.