PEDAGOGIK TA’LIM KLASTERI FAN SIFATIDA
Ключевые слова:
Pedagogik ta’limning innovatsion klasteri, klaster modeli, klaster tizimi, klaster tizimining subyektlari, klassik klaster, badiiy klaster.Аннотация
Mazkur maqolada zamonaviy o‘qitish texnologiyalari, ular bilan bog‘liq metodik yondashuvlar o‘qituvchilarda zaruriy bilimlar, muhim qonuniyatlar, ko‘plab fundamental tushunchalarni nisbatan yengil, chuqur va mustahkam shakllantirish maqsadida qulay shart-sharoitlarni yaratish haqida fikr yuritilgan.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “O‘zbekiston Respublikasini yanada rivojlantirish bo‘yicha harakatlar strategisiya to‘g‘risida”gi 2017 yil 7 fevraldagi PF-4947- sonli Farmoni. O‘zbekiston Respublikasi qonun hujjatlari to‘plami, 2017 y., 6-son, 70-modda.
Peculiarities of Trainng Engineering Students with Disabilities. International Journal: Engineering Pedagogy, Volume 11, No4 (2021)-pp148-164. Scopus https://doi.org/10.3991/ijep.v11i4.21361https://online-journals.org/ index.php/ijep/article/view/21361https://online-journals.org/index.php/i-jeb/article/view/21361/9527
Organizing Students’ Independ Work at Universites for Professional Competencies Formation and Personality Development. International Journalof Instruction, e-ISSN: 1308-1407 www.e-iji.net Scopus October 2021, Vol.14, No4 p-ISSN: 1694-609X, pp.503-528
Self-employment trends amid the pandemic. Журнал Business and Socety Review (2021) Scopus
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Israilova, M. N. (2017). New Pedagogical Technologies of Studying Latin in Medical Schools. Eastern European Scientific Journal, (1).
Israilova, M. N. (2017). New Pedagogical Technologies of Studying Latin in Medical Schools. Eastern European Scientific Journal, (1).
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Исраилова, М. Н. (2016). Новые педтехнологии изучения латинского языка в медицинских вузах. Психология и педагогика: методика и проблемы практического применения, (53), 66-71.
Israilova, M. N. (2017). New Pedagogical Technologies of Studying Latin in Medical Schools. Eastern European Scientific Journal, (1).
Israilova, M. N. (2017). New Pedagogical Technologies of Studying Latin in Medical Schools. Eastern European Scientific Journal, (1).