YUQORI SINF O'QUVCHILARINING INTELLEKTUAL RIVOJLANISHI

YUQORI SINF O'QUVCHILARINING INTELLEKTUAL RIVOJLANISHI

Авторы

  • Fazliddinova Umida Shuxrat qizi Termiz Davlat Pedagogika Instituti Pedagogika Va San'at Fakulteti Pedagogika Psixologiya Yònalish

Ключевые слова:

O'quvchilarning intellektualligi, yuqori sinfdagi o'quvchilarning rivojlanishi, yuqori sinf o'quvchilariga odob-axloq ko'nikmalarini olib borish.

Аннотация

Mazkur maqola O'zbekistonda yuqori sinf o'quvchilarining intellektual rivojlanishi va uning shakliy bosqichlarini muhokama qiladi.

Maqoladan ko'zlangan maqsad shuki o'quvchilarining intellektual rivojlanishini oshirish, o'quvchilarni bilim ko'nikmasini oshirish, ularni kasbga va hunarga yo'naltirsh, axloq va odob madaniyatini o'zida chambarchas bog'laydi.

Maqola uchun manbaa sifatida soha vakillari fikrlari turli xil qo'llanmalar va maqolalar olingan.

Библиографические ссылки

"O’quv uslubiy boshqarma boshlig’i: _______ F.Asqarov"

https://muhaz.org/tasdiqlayman-xorazm-vxtxqtmoi-rektori-b-sultanov.html?page=2

"Elkonin bo'yicha bolaning aqliy rivojlanish bosqichlari. Rivojlanishning yosh xususiyatlari" https://minikar.ru/uz/testy/etapy-psihicheskogo-razvitiya-rebenka-po-elkoninu-vozrastnye-osobennosti/

"YUQORI SINF O‘QUVCHILARIDA KREATIV QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH YO‘LLARI – тема научной статьи по наукам об образовании читайте бесплатно текст научно-исследовательской работы в электронной библиотеке КиберЛенинка" https://cyberleninka.ru/article/n/yuqori-sinf-o-quvchilarida-kreativ-qobiliyatini-rivojlantirish-yo-llari

"Maktab o’quvchilarini kasbga yo’naltirishning ayrim jihatlari haqida – тема научной статьи по наукам об образовании читайте бесплатно текст научно-исследовательской работы в электронной библиотеке КиберЛенинка" https://cyberleninka.ru/article/n/maktab-o-quvchilarini-kasbga-yo-naltirishning-ayrim-jihatlari-haqida

Загрузки

Опубликован

2023-01-01

Как цитировать

Umida Shuxrat qizi, F. . (2023). YUQORI SINF O’QUVCHILARINING INTELLEKTUAL RIVOJLANISHI. Научный Импульс, 1(5), 386–388. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/2849

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...