KOMPYUTER O’YINLARINING INSON PSIXOLOGIYASIGA IJOBIY VA SALBIY TA’SIRI

KOMPYUTER O’YINLARINING INSON PSIXOLOGIYASIGA IJOBIY VA SALBIY TA’SIRI

Авторы

  • Raximova Roxat Boysoatovna Toshkent tibbiyot akademiyasi o’qituvchisi Tibbiy profilaktika va jamoat salomatligi Fakultet 2 kurs talabasi
  • Mahmudjonov Miraziz Abdufattoh o’g’li
  • Jovliyev SHerzod SHodi o’g’li

Ключевые слова:

internet, kompyuter o’yinlari, xotira, stress, psixologiya, suitsid,

Аннотация

:  Ushbu maqola,  hozirgi kunda yoshlar hayotining ajralmas qismiga aylanib ulgurgan kompyuter o’yinlari haqida bo’lib, uning yoshlar ongiga ijobiy va salbiy ta’sirlari  haqida fikr yuritiladi.  Xususan kompyuter o’yinlariga tobelikdan qanday xalos bo’lish yo’llari aytib o’tilgan.

Библиографические ссылки

Madumarov Talantbek Tolibjonovich, G’Ulomova Diyora Axlidin Qizi, & Karimov Ozodbek (2022). KOMPYUTER O’YINLARINING INSONLARGA TA’SIRI. Ta’lim fidoyilari, 7 (7), 10-14.

Boysoatovna, R. R. (2022). KASB TANLASH MOTIVATSIYASI NAMOYON BO’LISHIDA PSIXOLOGIK OMILLAR. FORMATION OF PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY AS INTERDISCIPLINARY SCIENCES, 1(11), 65-69.

Boysoatovna, R. R. (2023). ABU ALI IBN SINO ASARLARIDA PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK YONDOSHUVNING O’ZIGA HOS JIHATLARI. Scientific Impulse, 1(6), 419-423.

Boysoatovna, R. R. (2023). TALIM DARAJASI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA XORIJIY DAVLATLAR TAJRIBALARDAN FOYDALANISH. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(6), 490-496.

Rohat, R. (2021, February). THEORETICAL OVERVIEW OF THE PERSONALITY OF THE LEADER. In Archive of Conferences (pp. 42-44).

Boysoatovna, R. R., & Muxayyo, A. (2023). TIBBIYOT XODIMLARI O’RTASIDAGI IJOBIY MUHITNI YARATISHGA QARATILGAN PSIXOLOGIK TAVSIYALAR. Scientific Impulse, 1(6), 424-429.

Raximova R “O’RTA ASR SHARQ OLAMI YETUK MUTAFFAKKIRI ABU NASR FAROBIY ASARLARIDAGI PEDAGOGIK – PSIXOLOGIK QARASHLAR “ Научный Импульс» 1 dekabr 2022

TIBBIY PSIXODIAGNOSTIKADA KOGNITIV FUNKSIYALAR DIAGNOSTIKASI MUAMMOSI N Zarnigor THE THEORY OF RECENT SCIENTIFIC RESEARCH IN THE FIELD OF PEDAGOGY 1 (3), 43-46

Zarnigor, N. (2022). TIBBIY PSIXODIAGNOSTIKADA KOGNITIV FUNKSIYALAR DIAGNOSTIKASI MUAMMOSI. THE THEORY OF RECENT SCIENTIFIC RESEARCH IN THE FIELD OF PEDAGOGY, 1(3), 43-46.

Boysoatovna, R. R. (2023). THE EFFECT OF TRUST BETWEEN THE DOCTOR AND THE PATIENT ON THE EFFECTIVENESS OF TREATMENT. Finland International Scientific Journal of Education, Social Science & Humanities, 11(3), 482-485.

Raxmatjonqizi, N. (2023). PSIXOLOGIKYETUKLIKNINGIJTIMOIY-PSIXOLOGIKOMILLАRI. Scientific Impulse, 1(6), 436-438.

Raxmatjonqizi, N. (2023). KASALLIKKAMUNOSABATTIPLARIVAULARNINGTAHLILI. Scientific Impulse, 1(6), 439-443.

Назарова, З. (2023). ПСИХОСОМАТИК КАСАЛЛИКЛАРДА ПСИХОКОРРЕКСИЯ ВА ПСИХОПРОФИЛАКТИКА УСУЛЛАРИ. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(6), 268-272.

Zarnigor, N. (2022). RAHBAR PSIXOLOGIYASI VA UNING MEHNATIGA QO’YILADIGAN TALABLAR. INNOVATION IN THE MODERN EDUCATION SYSTEM, 2(24), 121-125.

Salokhiddinova Gazalkhon Bekmirzayevna, & Boymurodova Feruza Ziyod Kizi (2019). The prestige of culture in translation of Phraseological units. Достижения науки и образования, (12 (53)), 30-31.

Салохиддинова Газалхон Бекмирзаевна (2018). Профессиональная социолизация будущих педагогов вуза. Вопросы науки и образования, (1 (13)), 124-126

Salokhiddinova Gazalkhon Bekmirzayevna (2018). Social pedagogue’s responsibilities in cooperation with a family to increase child sociability. Достижения науки и образования, (19 (41)), 59-61.

Salokhiddinova Gazalkhon Bekmirzayevna (2018). Creativity and artistic thinking as important components of professional competencies of future teachers. Academy, (5 (32)), 69-70.

Загрузки

Опубликован

2023-04-01

Как цитировать

Raximova Roxat Boysoatovna, Mahmudjonov Miraziz Abdufattoh o’g’li, & Jovliyev SHerzod SHodi o’g’li. (2023). KOMPYUTER O’YINLARINING INSON PSIXOLOGIYASIGA IJOBIY VA SALBIY TA’SIRI. Научный Импульс, 1(8), 739–743. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/6580

Выпуск

Раздел

Статьи

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 1 2 
Loading...