BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH METODIKASI

BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH METODIKASI

Авторы

  • Mustafoyeva Zulxumor G'aybullayevna Jizzax viloyati, G'allaorol tumani XTB ga qarashli 3-umumiy ta'lim maktabi Boshlang'ich sinf ustozi

Ключевые слова:

Boshlang‘ich sinf, matematika, metodika , taqqoslash, didaktik maqsadlar, malaka va ko‘nikmalar, dars turlari.

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini matematika o‘qitish metodlari, ularni qanday amalga oshirish, hamda o'quv jarayonida kichik yoshdagi o'quvchilar bilan ishlash jarayonlari haqida ma‘lumotlar berilgan.

Библиографические ссылки

Jumayev Mamanazar Ergashevich, Tadjiyeva Zumrad G‘iyosovna. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. Toshkent-“Fan va texnologiya’’-2005.

Ahmedov M., Ibragimov P., Abdurahmonova N., Jumayev M.E. Birinchi sinf matematika darsligida medodik qo‘llanma. T.: “Uzinkomsentr’’ , 2003.

Bikboyeva N.U va boshqalar. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi (Pedagogika bilim yurti talabalari uchun o‘quv qo‘llanma). T.: “O‘qituvchi’’ , 1996.

Jumayev M.E. Matematika o‘qitish metodikasidan praktikum. T.: “O‘qituvchi, 2004.

Содиржонов М. М. Роль трудового воспитания в развитии человеческого капитала //Ученый XXI века. – 2020. – №. 1 (60). – С. 89-92.

Sodirjonov, M. M. "Monitoring the issues of human capital research in ethnosocial processes and social trends." Social policy and social partnership 6 (2021): 6.

Sodirjonov M. M. On the coverage of ethnic processes in the information space //Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR). – 2020. – Т. 9. – №. 6. – С. 165-171.

Содирджонов М. М. Мониторинг вопросов исследования человеческого капитала в этносоциальных процессах и социальные тенденции //Социальная политика и социальное партнерство. – 2021. – №. 6. – С. 447-458.

Загрузки

Опубликован

2023-06-01

Как цитировать

Mustafoyeva Zulxumor G'aybullayevna. (2023). BOSHLANG‘ICH SINFLARDA MATEMATIKA O‘QITISH METODIKASI. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(11), 575–578. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/10077
Loading...