BEHINING INSON SALOMATLIGIGA IJOBIY TA’SIRLARI
Keywords:
behi, shifobaxsh, meva, kuz, vitaminAbstract
Ushbu maqolada behining shifobaxsh xususiyatlari yoritilgan bo’lib, uni istimol qilish va undagi vitaminlar haqida ma’lumot berilgan. Ushbu maqola behi mevasining inson a’zolarining qaysi biriga qanday foyda qilishi haqidagi ma’lumotlarni ham o’z ichiga oladi.
References
Oripov. “Urug‘li intensiv meva bog‘lari” 2013-yil.
Xolnazar Urolov Yoqubov Xayriddin. “O‘t-giyohlar va mevalar xosiyati” 2011-yil
Xolmatov H.X., Habibov Z. H., Farmakognoziya [Darslik], T., 1967;
Nabiyev M, Shifobaxsh giyoxlar, T., 1980;
Hojimatov Q., Olloyorov M. , Oʻzbekistonning shifobaxsh usimliklari va ularni muhofaza qilish, T., 1988;
Xoliqov K., Oʻzbekiston janubidagi dorivor oʻsimliklar, T., 1992;
Hoji matov Q.H., Yoʻldoshev K.Y., Shogulomov U.Sh., Hojimatov O.Q., Shifobaxsh giyoxlar dardlarga malham (Fitoterapiya), T., 1995;
M urdoxayev Yu.M. Kultura lekarstvennix rasteniy v Oʻzbekistane, T., 1988.
Хамракулов, У. М., & Тожиев, Х. Х. (2020). ВОСПИТАНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ В ДУХЕ ПАТРИОТИЗМА И ЛЮБВИ К РОДИНЕ. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 1(4), 41-43.
Хамракулов, У. М., & Тожиев, Х. Х. (2020). ВОСПИТАНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ В ДУХЕ ПАТРИОТИЗМА И ЛЮБВИ К РОДИНЕ. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 1(4), 41-43.
Хамракулов, У. М., & Тожиев, Х. Х. (2020). ВОСПИТАНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ В ДУХЕ ПАТРИОТИЗМА И ЛЮБВИ К РОДИНЕ. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 1(4), 41-43.
Хамракулов, У. М., & Тожиев, Х. Х. (2020). ВОСПИТАНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ В ДУХЕ ПАТРИОТИЗМА И ЛЮБВИ К РОДИНЕ. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 1(4), 41-43.
Хамракулов, У. М., & Тожиев, Х. Х. (2020). ВОСПИТАНИЕ УЧАЩИХСЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ В ДУХЕ ПАТРИОТИЗМА И ЛЮБВИ К РОДИНЕ. INTERNATIONAL JOURNAL OF DISCOURSE ON INNOVATION, INTEGRATION AND EDUCATION, 1(4), 41-43.