ЎСМИРЛАР МАЪНАВИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АРТПЕДАГОГИК МОДЕЛИ

ЎСМИРЛАР МАЪНАВИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АРТПЕДАГОГИК МОДЕЛИ

Authors

  • Рамазонова Мунира Ғуломжоновна Ўзбекистон ёзувчилар уюшмасининг тарихи музейи раҳбари Республика Маънавият ва Маърифат маркази ижтимоий-маънавий тадқиқотлар институтининг мустақил изланувчиси.
  • Xusanov Sharof Alimovich Ўзбекистон ёзувчилар уюшмасининг тарихи музейи раҳбари Республика Маънавият ва Маърифат маркази ижтимоий-маънавий тадқиқотлар институтининг мустақил изланувчиси.

Keywords:

жадид, маънавият, қобилият, педагог, ўсмирлар, мактаб, таълим.

Abstract

Ўсмирлар маънавиятини ривожлантиришнинг артпедагогик меделини ўрганишда маънавият тушунчасига, артпедагогик моделга алоҳида эътибор берилди. Жадид, олим ва педагогларнинг фикрлари билан ёритилди.

References

Истиқлол қаҳрамонлари Абдулла Авлоний “Танланган асарлар” - жилд (Шеърлар, ибратлар) Тошкент - “Маънавият”- 2006. 33 -бет.

Болтабоев Ҳ. 20 аср бошлари ўзбек адабиётшунослиги ва Абдурауф Фитратнинг илмий мероси. ДДА - Тошкент, 1996.

Абдужалилова Ш. Абдурауф Фитратнинг оила тарбиясига оид қарашлари. НДА - Тошкент, 2002.

Ахророва Д. Абдурауф Фитратнинг маърифий -педагогик қарашлари. НДА.- Тошкент, 1998, Ғаниев И. Абдурауф Фитрат ижодида бадиий санъатлар. ДДА. - Тошкент, 2007 ва ҳ.к.

Болтабоев Ҳ Фитрат ва истиқлол маънавияти. Абдурауф Фитрат. Танланган асарлар 1 - жилд. -Тошкент. “Маънавият”. 2000. 28- бет.

Тарбия. Энциклопедия. Тошкент- 2010. 516-бет.

Гулов, М. К., Норкулов, Н. Х., Хамроева, Х. М., & Каримов, А. А. (2018). СВЯЗЬ МЕЖДУ КОЛИЧЕСТВОМ ОСАДКОВ И МОРФОЛОГИЧЕСКИМИ ПРИЗНАКАМИ КАРТОФЕЛЯ. ТОМ–II, 97. Хамроева, М. К. (2016). ВЫРАЩИВАНИЯ ЭКОТИПОВ СОИ В ПОЧВЕННО-КЛИМАТИЧЕСКИХ УСЛОВИЯХ БУХАРСКОЙ ОБЛАСТИ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 819-826).

Ёрматова, Д. Ё. (2005). Соя в Узбекистане. Вестник Кыргызского национального аграрного университета им. КИ Скрябина, (4), 12-14.

Хамраева, М. К. (2016). ВЛИЯНИЕ ГЛУБИНЫ ЗАДЕЛКИ СЕМЯН НА ФОТОСИНТЕТИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ РАСТЕНИЙ СОИ. In ПРИОРИТЕТНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЯ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ МОЛОДЫХ УЧЁНЫХ АГРАРИЕВ (pp. 259-261).

Хамраева, М. К., & Базаров, П. Р. (2014). МОДЕЛИРОВАНИЕ И ПРОГНОЗИРОВАНИЕ СОЦИАЛЬНЫХ ПРОЦЕССОВ В РЕГИОНАЛЬНОМ УРОВНЕ С ПРИМЕНЕНИЕМ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ СИСТЕМ. In Инновации в строительстве глазами молодых специалистов (pp. 311-313).

Гулов, М. К., Норкулов, Н. Х., Хамроева, Х. М., & Каримов, А. А. (2018). СВЯЗЬ МЕЖДУ КОЛИЧЕСТВОМ ОСАДКОВ И МОРФОЛОГИЧЕСКИМИ ПРИЗНАКАМИ КАРТОФЕЛЯ. ТОМ–II, 97. Хамроева, М. К. (2016). ВЫРАЩИВАНИЯ ЭКОТИПОВ СОИ В ПОЧВЕННО-КЛИМАТИЧЕСКИХ УСЛОВИЯХ БУХАРСКОЙ ОБЛАСТИ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 819-826).

Ёрматова, Д. Ё. (2005). Соя в Узбекистане. Вестник Кыргызского национального аграрного университета им. КИ Скрябина, (4), 12-14.

Хамраева, М. К. (2016). ВЛИЯНИЕ ГЛУБИНЫ ЗАДЕЛКИ СЕМЯН НА ФОТОСИНТЕТИЧЕСКИЙ ПОТЕНЦИАЛ РАСТЕНИЙ СОИ. In ПРИОРИТЕТНЫЕ НАПРАВЛЕНИЯ РАЗВИТИЯ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ МОЛОДЫХ УЧЁНЫХ АГРАРИЕВ (pp. 259-261).

Хамраева, М. К., & Базаров, П. Р. (2014). МОДЕЛИРОВАНИЕ И ПРОГНОЗИРОВАНИЕ СОЦИАЛЬНЫХ ПРОЦЕССОВ В РЕГИОНАЛЬНОМ УРОВНЕ С ПРИМЕНЕНИЕМ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ СИСТЕМ. In Инновации в строительстве глазами молодых специалистов (pp. 311-313).

Published

2022-09-01

How to Cite

Мунира Ғуломжоновна , Р. ., & Sharof Alimovich, X. (2022). ЎСМИРЛАР МАЪНАВИЯТИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АРТПЕДАГОГИК МОДЕЛИ. Education News: Exploring the 21st Century, 1(2), 49–54. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/239
Loading...