“ TA'LIM MUASSASASINI BOSHQARISHDA ZAMONAVIY USULLARI”

“ TA'LIM MUASSASASINI BOSHQARISHDA ZAMONAVIY USULLARI”

Авторы

  • Qodirova Dilafro'z Nosirjonovna Nordik universiteti I bosqich magistranti

Ключевые слова:

boshqaruv, ta’lim, ta’lim muassasalari, ta’lim tizimini boshqarish.

Аннотация

Maqola maktabgacha ta'lim tizimini boshqarish sohasidagi zamonaviy pedagogika fanining yutuqlarini tahlil qilishga bag'ishlangan. Maqolada ta'limni boshqarishni tashkil etishning zamonaviy usullari va yondashuvlari haqida umumiy ma'lumot berilgan.

Библиографические ссылки

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Qarori, 09.09.2017 yildagi PQ-3261-son

Буева, Л. П. Личность и среда. Ребенок в системе коллективных отношений образовательного учреждения интернатного типа. [Текст] - М., 1972.

Буртовой, И. Д. О критериях оценки результатов труда учителей и трудящихся. [Текст] / И. Д. Буртовой, Б, П. Зязин - Алма-Ата, 1985.

Васильев, Ю. В. Педагогическое управление в школе-тньернате: методология, теория, практика. [Текст]-М., 1990.

Габдуллин, Г. Г. Перестройка школы: проблемы управления. [Текст]/ Г. Г. Габдуллин - Казань, 1990,

Горбунова, Н. В, Управление школами нового типа. [Текст] / Н, В. Горбунова, Н. А. Шарай - М., 2002.

Журавлев, В. И. Взаимосвязь педагогической науки и практики. [Текст] / В. И. Журавлев -М., 1984.

Загвязинский, В. И. Творчество в управлении школой. [Текст] / В. И. Загвя-зинский, С, А. Гильманов - М., 1991.

Лазарев, В. С. Руководство педагогическим коллективом модели и методы. [Текст] / В. С. Лазарев - М., 1995.

Мелик-Пашаев, А. А. Гуманизация образования: проблемы и возможности. [Текст] / А. А. Мелик-Пашев // Вопросы психологии. - 1989. -№ 5. — С. 11.

Степанов, Е, Н. Воспитательный процесс: изучение эффективности. [Текст] / Е. Н. Степанов : Методические рекомендации. - М., 2000.

Загрузки

Опубликован

2023-11-10

Как цитировать

Qodirova Dilafro'z Nosirjonovna. (2023). “ TA’LIM MUASSASASINI BOSHQARISHDA ZAMONAVIY USULLARI”. Новости образования: исследование в XXI веке, 2(15), 251–255. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/12462
Loading...