СИНФДАН ТАШҚАРИ МАШҒУЛОТЛАРДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МАНТИҚИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ДОЛЗАРБ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА

СИНФДАН ТАШҚАРИ МАШҒУЛОТЛАРДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МАНТИҚИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ДОЛЗАРБ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА

Авторы

  • Шихова Инобат Омоновна Хоразм вилояти педагогларни янги методикаларга ўргатиш Миллий Маркази катта ўқитувчиси,

Ключевые слова:

Дарс деб дастур бўйича белгиланган, аниқ жадвал асосида, аниқ вақт мобайнида ўқитувчи раҳбарлигида ўқувчиларнинг ўзгармас сони билан ташкил этилган ўқув ишига айтилади.Дарс вақтида ўқувчилар математикадан назарий маълумотга, ҳисоблаш малакасига, масала ечиш, ҳар хил ўлчашларни бажаришга ўрганадилар.

Аннотация

Таълим тизимининг асосий вазифаси мустақил фикрлай оладиган, миллий меросимизни қадрлайдиган, ижодкор, аҳлоқли, мантиқий тафаккури ривожланган, математик  саводхонликка  эга, ҳар томонлама камол топган ёшларни тарбиялашдан иборат. Ўқувчиланинг математик  саводхонликка эришиши фақат ўқув ишида тўғри метод  танлашга  боғлиқ  бўлмасдан,  балки  ўқув  жараёнини  ташкил  қилиш формасига  ҳам  боғлиқдир.  Шулардан бири дарсдир.

Библиографические ссылки

Р.А.Ҳабиб. Ўқувчиларни математик тафаккурини шакллантириш . Ўқитувчи нашриёти . Тошкент -1980

Вяткин Л.Г. Развитие творческих способностей учащихся. // Актуальные проблемы развития личности учащегося. - Саратов: Изд-во СГУ, 1995.

Липина И.А. Развитие логического мышления на уроках математики: [Опыт учителя сред. шк. № 8 ст. Вязьма Моск. ж. д.] // Начальная школа. -1999. -№8.

Загрузки

Опубликован

2022-12-01

Как цитировать

Инобат Омоновна , Ш. (2022). СИНФДАН ТАШҚАРИ МАШҒУЛОТЛАРДА ЎҚУВЧИЛАРНИНГ МАНТИҚИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ДОЛЗАРБ ПЕДАГОГИК МУАММО СИФАТИДА. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(5), 1062–1067. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/2553
Loading...