BREND TURLARI VA YARATISH BOSQICHLARI

BREND TURLARI VA YARATISH BOSQICHLARI

Авторы

  • Muxtaram Abdumutal qizi Dedamirzayeva NamDUmagistranti

Ключевые слова:

brend, tovar, mahsulot, yondashuv, qoida, tasnif, kompaniya, kuchli brend, zaif brend, rivojlanayotgan brend, firma.

Аннотация

Ushbu maqolada brendlarning yaratish jarayonlari va bosqichlari, ularga nom qo‘yishda e’tibor berish kerak bo‘lgan jihatlar,  tovarlarga  nom berishdagi yondashuvlar, brend nomini yaratishdagi qoidalar,  brendlarning tasniflari va turlari haqida ma’lumotlar berildi. Qoidalar misollar keltirish orqali izohlab o‘tildi.

Библиографические ссылки

Казанская Л.П. 2012. Лингвистические проблемы нейминга // Linguistica Bidgostiana. Bydgoszcz. –Б. 65.

Tairova M.M., Abdulloyev A.J. Brendni boshqarish (O’quv qo’llanma) – Buxor: Durdona, 2021.

Raxmonov M. Xorijiy kompaniyalarda brеnding siyosatini amalga oshirish mеxanizmi, (bitiruv malakaviy ishi) – T., 2013.

KUZIYEV U. About bases of classification of the words in composing new complanatory dictionaries //Scientific journal of the Fergana State University. – 2018. – Т. 1. – №. 1. – С. 104-106.

Ro’zimatov Sh. Brend yaratish va brending turlari // Central Asian Research Journal For Interdisciplinary Studies (CARJIS) ISSN (online): 2181-2454, 2022.

Lutfullayeva D., Saparniyazova M. Nom yaratishning milliy texnologiyasi//Ozbekiston:til va madaniyat. Amaliy filologiya maqolalar to’plami-Toshkent, 2021.

Кузиев У. Я. About sociolects and their place in glossaries (in example Uzbek language and dictionaries) //Научные исследования: теория, методика и практика. – 2017. – С. 281-286.

info@prospero.uz

Khashimova K., Kuziev U. PARTICIPATION OF LANGUAGES OF OTHER SYSTEMS IN THE FORMATION OF THE UZBEK LITERARY LANGUAGE //Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. – 2020. – С. 22-25.

Загрузки

Опубликован

2022-12-01

Как цитировать

Abdumutal qizi Dedamirzayeva, M. (2022). BREND TURLARI VA YARATISH BOSQICHLARI . Новости образования: исследование в XXI веке, 1(5), 1091–1096. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/2563
Loading...