MATEMATIKANI O'QITISHDA AMALIY TADBIQIY MAZMUNDAGI MASALALAR.

MATEMATIKANI O'QITISHDA AMALIY TADBIQIY MAZMUNDAGI MASALALAR.

Авторы

  • Sulaymonova Munojat Nabijonovna matematika fani oʻqituvchisi Fargʻona viloyati Yezevon tumani 26-sonli maktabda
  • Komilova Аrofat Ismoiljon qizi matematika oʻqituvchisi Fargʻona viloyati Yezevon tumani 26-sonli maktabda
  • Ismatullaeva Sharifa Ibroximovna matematika fani oʻqituvchisi Fargʻona viloyati Yezevon tumani 26-sonli maktabda
  • Madraximov Muxtorali Akbaraliyevna matematika fani oʻqituvchisi Fargʻona viloyati Yezevon tumani 26-sonli maktabda

Ключевые слова:

Elementar matematika, oliy matematika, umumiy metodika, maxsus metodika, matematik tafakkur, matematik madaniyat.

Аннотация

Ushbu maqolada umumta’lim maktablarida matematika fanining dasturini o‘qitish, uning o‘rganish obyekti, o‘qitishning xususiyatlari, o‘qitish umumiy metodikasining qonun va qoidalarining aniq mavzu materiallariga tadbiq qilish yo‘llari, o‘quvchilarda mustaqil mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish bilan birga ularda matematikaning qonuniyatlarini o‘rganishga bo‘lgan qiziqishlarini tarbiyalash haqida so‘z yuritilgan.

Библиографические ссылки

Расулов Т.Ҳ., Расулов Х.Р. Ўзгариши чегараланган функциялар бўлимини ўқитишга доир методик тавсиялар // Scientific progress. (2021) 2:1, 559-567 б. 2. Умарова У.У. Роль современных интерактивных методов в изучении темы «Множества и операции над ними» // Вестник науки и образования. 94:16 (2020), часть 2, с. 21-24.

Umarova U.U., Sharipova M.Sh. “Bul funksiyalari” bobini o‘qitishda “6x6x6” va “charxpalak” metodi // Scientific progress. (2021) 2:1, 786-793 б.

Шарипова Р.Т., Умарова У.У., Шарипова М.Ш. Использование методов «мозговой штурм» и «case study» при изучении темы «условная вероятность, независимость событий» // Scientific progress. (2021) 2:1, с. 982-988.

Хайитова Х.Г. Использование эвристического метода при объяснении темы «Непрерывные линейные операторы» по предмету «Функциональный анализ» // Вестник науки и образования. 94:16 (2020), часть 2, С. 25-28.

Курбонов Г.Г. Информационные технологии в преподавании аналитической геометрии // Проблемы педагогики № 53:2 (2021), с. 20-23.

Курбонов Г.Г. Интерактивные методы обучения аналитической геометрии: метод case study // Наука, техника и образование, 72:8 (2020), с. 44- 47.

Курбонов Г.Г. Преимущества компьютерный образовательный технологий в обучении теме скалярного произведения векторов // Вестник науки и образования. 94:16 (2020), часть 2, С. 26-33.

Баҳронов Б.И. Функциянинг узлуксизлиги ва текис узлуксизлиги мавзусини ўқитишга доир баъзи методик тавсиялар // Scientific progress. (2021) 2:1, 1355-1363 б.

Бобоева М.Н. “Номанфий бутун сонлар тўплами” мавзусини ўқитишда айрим интерфаол методлардан фойдаланиш // Scientific progress. (2021) 2:1, 53- 60 б.

Boboyeva M.N., Parmonov H.F. Arkfunksiyalar qatnashgan tenglama va tengsizliklar hamda ularni yechish usullari // Scientific progress. (2021) 2:1, 1724- 1733 b.

Тошева Н.А. Использование метода мозгового штурма на уроке комплексного анализа и его преимущества // Проблемы педагогики № 2:2 (2021), с. 42-46.

Марданова Ф.Я. Использование научного наследия великих предков на уроках математики // Проблемы педагогики № 51:6 (2021), с. 40-42.

Марданова Ф.Я. Нестандартные методы обучения высшей математике // Проблемы педагогики № 53:2 (2021), с. 19-22.

Умиркулова Г.Х. Использование mathcad при обучении теме «квадратичные функции» // Проблемы педагогики № 51:6 (2020), с. 93-95.

Загрузки

Опубликован

2023-02-01

Как цитировать

Nabijonovna, S. M., Ismoiljon qizi K. А. ., Ibroximovna , I. S. ., & Akbaraliyevna , M. M. . (2023). MATEMATIKANI O’QITISHDA AMALIY TADBIQIY MAZMUNDAGI MASALALAR. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(7), 469–474. извлечено от http://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/5298
Loading...