ТЕМИР ЙЎЛ СТАНЦИЯЛАРИДА ВАГОНЛАРНИНГ ТУРИБ ҚОЛИШ ВАҚТЛАРИ ТАҲЛИЛИ
Abstract
Ҳозирги кунда “Ўзбекистон темир йўллари” АЖда юзага келаётган муаммолардан бири оралиқ станцияларда вагонларнинг ўрнатилган меъёрдан ортиқча туриб қолишидир. Ушбу муаммони бартараф этиш чора-тадбирларини илмий томондан асослаш учун бир қанча олимлар ўз тадқиқод ишларини олиб борганлар [1-4]. Бироқ, ахборот технологиялари асосида вагонлар оқимининг номутаносиблиги шароитида оралиқ станцияларда вагонларнинг туриб қолиш вақтларини меъёрлаштириш бўйича тадқиқотлар етарли даражада ўрганилмаган.
References
Васильев И.С. Оперативное управление развозом местного груза в железнодорожных узлах. Автореф. дис. канд. техн. наук. – Москва –1998.
– 24 с.
Гозбенко В.Е., Иванков А.Н. Автоматизация расчета внутридорожного плана формирования поездов // Современные технологии. Системный анализ. Моделирование. – 2011. – №.4. – С. 127-134.
Димитрова Е.Г. Совершенствование технологии переработки местных вагонопотоков на сортировочных станциях НРБ: Дис. канд. техн. наук. М.: МИИТ, – 1984. – 307 с.
Колесникова Е.С. Выбор рациональной технологии организации групповых поездов. Автореф. дис. к.т.н. – Москва –2007. – 24 с.