FIRMA NOMI TUSHUNCHASI, BELGILARI VA UNING YURIDIK TABIATI TAHLILI

FIRMA NOMI TUSHUNCHASI, BELGILARI VA UNING YURIDIK TABIATI TAHLILI

Авторы

  • Shokirova- Inomjonova Mashhura G‘ayratjon qizi Toshkent davlat yuridik universiteti magistri

Ключевые слова:

firma nomi, firma nomi instituti, tijorat tashkiloti, individuallashtirish vositasi, yuridik shaxs, tadbirkorlik subyekti.

Аннотация

Mazkur maqolada firma nomi tushunchasi, belgilari, uning yuridik tabiati va firma nomi institutini tartibga solish sohasidagi qonunchilikning evolyutsiyasi masalalari yoritilgan. Bundan tashqari muallif tomonidan firma nomining asosiy funksiyalariga alohida to‘xtalib o‘tilgan.

Библиографические ссылки

Венедиктов Ю.С. К вопросу о юридической природе фирменных наименований // Известия РГПУ им. А.И. Герцена. – 2011. - № 127. – С. 160

Колганов Н.М. Фирменное наименование как средство индивидуализации юридических лиц // Юриспруденция – 2011. - №4. – С. 148

Венедиктов Ю.С. К вопросу о юридической природе фирменных наименований // Известия РГПУ им. А.И. Герцена. – 2011. - № 127. – С. 160

Рахматулина Р.Ш. Средства индивидуализации и другие обозначения в праве интеллектуальной собственности // Вестник Финансового университета. – 2012.- № 3.

Попова С.И., Шульга А.К. Средства индивидуализации юридических лиц: вопросы теории и практики // Научный журнал КубГАУ - ScientificJournalofKubSA. – 2015.- №113. – С. 7.

Михайликов В.Л. Возникновение права на фирменное наименование // ППД. – 2011. - № 1. – С. 95.

Загрузки

Опубликован

2024-05-20

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...