MATEMATIK TASAVVURLARNI SHAKLLANTIRISH MASHG’ULOTLARIDA KOMP’YUTERLI TA’LIMNING DIALOG METODIDAN FOYDALANIB BOLALARNING IJODIY QOBILIYATINI SHAKLLANTIRISH

MATEMATIK TASAVVURLARNI SHAKLLANTIRISH MASHG’ULOTLARIDA KOMP’YUTERLI TA’LIMNING DIALOG METODIDAN FOYDALANIB BOLALARNING IJODIY QOBILIYATINI SHAKLLANTIRISH

Authors

  • G.U. Umarova BuxDU Maktabgacha ta’lim kafedrasi katta o‘qituvchisi

Keywords:

kompyuter ta'limi, multimedia, axborot resursi, o'quv jarayoni, deformatsiya, maktabgacha yoshdagi bolalar, bolaning shaxsiyati

Abstract

Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda matematik konsepsiyalarni shakllantirishda kompyuter o'qitishning interaktiv usulidan foydalanish imkoniyatlari tasvirlangan va maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarga axborot resurslarining ta'siri, ulardan ta'lim jarayonida foydalanishning mumkin bo'lgan usullari ko'rib chiqilgan.

References

Umarova G. U. Formation of Mathematical Representations in Children of the Middle Group by Means of Didactic Games //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 387-391.

Sharipova I. F., Umarova G. U. Some methods for calculating limits //Journal: JOURNAL OF ADVANCES IN MATHEMATICS. – Т. 10. – №. 7.

Умарова Г. У. МЕТОДОЛОГИЯ ФОРМИРОВАНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКИХ ПОНЯТИЙ //Вестник науки и образования. – 2021. – №. 16-2 (119). – С. 97-100.

Umarova G. Bolalarning iqtisodiy bilimdonligini rivojlantirishda matematik tasavvurlarni shakllantirish mashg'ulotlarining ahamiyati //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Umidullaevna U. G. The influence of logical tasks on the formation of cognitive processes in preschool and primary school age //Middle European Scientific Bulletin. – 2021. – Т. 11.

Umarova G. U. THE INFLUENCE OF LOGICAL TASKS ON THE FORMATION OF COGNITIVE PROCESSES IN PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL AGE //Scientific progress. – 2021. – Т. 2. – №. 7. – С. 1086-1092.

Mahmudovna N. M. Systemic Approach to Education //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 184-191.

Нигматова М. М., Мирзаева Д. Ш. РАЗВИТИЕ ТВОРЧЕСТВА ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА С ПОМОЩЬЮ ART ПЕДАГОГИКИ //Вестник науки и образования. – 2021. – №. 14-3 (117). – С. 31-34.

Нигматова М. М., Мирзаева Д. Ш. АРТ-ТЕРАПИЯ, КАК СРЕДСТВО АДАПТАЦИИ ДЕТЕЙ РАННЕГО ВОЗРАСТА К ДОО //Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences. – 2022. – Т. 2. – №. 1. – С. 1209-1215.

Nigmatova M. RAQAMLI OʻYINLAR BOLALARNI OʻQITISH USULI SIFATIDA //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 3. – №. 3.

Mahmudovna N. M. et al. FUNDAMENTALS OF USING STEAM TECHNOLOGY IN PRESCHOOL EDUCATION SYSTEM OF UZBEKISTAN //International Journal of Early Childhood. – Т. 14. – №. 03. – С. 2022.

Нигматова М. М. и др. СПОСОБЫ ЭФФЕКТИВНОГО ИСПОЛЬЗОВАНИЯ МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ МАТЕМАТИКЕ В НАЧАЛЬНЫХ КЛАССАХ //Academy. – 2020. – №. 3. – С. 76-78.

M.Nigmatova. MAKTABDA YETTI YOSHLI BOLALAR UCHUN MOSLASHUV DARSLARINI TASHKIL ETISH. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ.(buxdu. uz) 22 (22). 2022/10/3

M.Nigmatova.BOLALARNI MAKTABGA TAYYORLASHDA MAKTAB VA MTT HAMKORLIGI.ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). 22 (22). 2022/10/3

M.Nigmatova.MURAKKAB DUNYO MURAKKAB INSON: TELEVIDENIYE VA INTERNETNING BOLALAR SHAXSIGA SALBIY TA'SIRI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). 22 (22). 2022/10/3

M.Nigmatova. MAKTABGACHA TA'LIM MUASSASASI VA BOSHLANG'ICH TA`LIM O'RTASIDAGI UZVIYLIK. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). 22 (22). 2022/10/3

M.Nigmatova.MAKTABGACHA TA’LIM VA UMUMIY O‘RTA TA’LIMNING O‘ZARO INTEGRATSIYASI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). 22 (22). 2022/10/3

M.Nigmatova. TA’LIM MUASSASALARI O‘RTASIDA UZVIYLIK TIZIMINI YARATISH MEXANIZMLARI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). 22 (22). 2022/10/3

M.Nigmatova .Maktabgacha ta’lim tizimida o‘yinlar texnologiyasi. INTEGRATION OF SCIENCE, EDUCATION AND PRACTICE. SCIENTIFIC-METHODICAL JOURNAL.2022/7/16. 831-833 bet.

Maxmudovna N. M. et al. MAKTABGA TAYYORLOV YOSHI BOLALARINI SHAXSIY KOMPYUTERLARDAN GIGIYENIK TOGRI FOYDALANISHGA ORGATISH //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 153-159.

Maxmudovna N. M. et al. AXBOROT TEXNOLOGIYALARIDAN BOLALAR SALOMATLIGINI SAQLASHDA FOYDALANISH //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 37-43.

M.Nigmatova. MAKTABGACHA TALIMDA KOMPETENTSIYAVIY YONDASHUV. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). –2021. –Т.3. №. 3.- С.2021/6/18.

Хасанова Г. К. Педагогические особенности формирования творческой активности учащихся в начальном образовании //Научный журнал. – 2019. – №. 6 (40). – С. 86-87.

Хасанова Г. К. Цель использования электронных образовательных ресурсов в системе обучения и образования //Научный журнал. – 2019. – №. 6 (40). – С. 84-85.

Хасанова, Г. К. "ДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОБУЧЕНИЯ УЧЕНИКОВ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ ЛОГИЧЕСКОМУ МЫШЛЕНИЮ С ПОМОЩЬЮ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ." Проблемы науки (2021): 90.

Хасанова Г. К. ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ДОУ: МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА И СУЩНОСТЬ //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 173-181.

Хаитова Н. И., Хасанова Г. К., Мухаммедова М. Ш. ТВОРЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ УЧАЩИХСЯ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ КРЕАТИВНОГО МЫШЛЕНИЯ //Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. – 2016. – №. 3-1. – С. 148-153.

Хасанова Г. К. Интеграция предметов в современной школе как педагогическое явление //Педагогическое образование и наука. – 2017. – №. 2. – С. 127.

Хасанова Г. К. ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ СТАНОВЛЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ ГРАМОТНОСТИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА В УЗБЕКИСТАНЕ //ББК. – 2019. – Т. 71. – С. 50.

Kasimovnа K. G. Pedagogical Research Methods of Training in Higher Educational Establishments: A Comparative Analysis //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 250-255.

Downloads

Published

2022-12-01

How to Cite

Umarova, . . . . . G. (2022). MATEMATIK TASAVVURLARNI SHAKLLANTIRISH MASHG’ULOTLARIDA KOMP’YUTERLI TA’LIMNING DIALOG METODIDAN FOYDALANIB BOLALARNING IJODIY QOBILIYATINI SHAKLLANTIRISH. Scientific Impulse, 1(4), 1586–1591. Retrieved from https://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/2069
Loading...