MAKTAB BOSQICHIDA DOLZARB MUAMMOLAR VA ULARNI HAL QILISH

MAKTAB BOSQICHIDA DOLZARB MUAMMOLAR VA ULARNI HAL QILISH

Авторы

  • Niyazmetova Shoxsanam Qutlimuratovna Ingiliz tili o’qituvchisi

Ключевые слова:

masofaviy ta'lim, vatanparvarlik tarbiyasi, elektron ta'lim muhiti.

Аннотация

Yangi kutilmagan va favqulodda vaziyatlarda maktabda ta'limni tashkil etish muammosi yangi bosqichga ko'tarilmoqda. Maktab ta'limning ayrim tashkiliy muammolarini hal qilishga urinish didaktik va ta'lim amaliyoti bilan bog'liq muammolarni keltirib chiqarmoqda, ularning echimi universitetlarning masofaviy muhitida faqat asosli va eksperimental ravishda tekshirilishi kerak. Masofaviy ta'limni tashkil etish maktab ta'limda o'qitishning professionalligi bilan bog'liq muammolarning butun guruhini keltirib chiqaradi. Ushbu masalaning echimi talabalarni chet tillarini o'qitish orqali fanlararo aloqalarni o'rnatish bilan bog'liq.

Библиографические ссылки

Sharon Y.V. Digitalization of technologies in higher and professional education: from personality-oriented smart didactics to blockchain in network training of specialists // modern problems of science and education. – 2019. – №

Туракулова С.Т. К вопросу о возможности использования онлайн-платформ для интенсификации обучения в вузах // Молодой ученый. 2017. № 20. С. 497-499. [Электронный ресурс]. URL: https://moluch.ru/archive/154/43660 (дата обращения: 21.12.2018).

Jabborov V. ―Talabalarning chet tilidan mustaqil ishlari‖, Toskkent ― 1984 y.

Rahmatova D. Istiqlol va til ilmiy amaliy anjuman materiallari‖ Toshkent 2007-yil 3- qism 209-211 betlar.

Jumaniyozov, S. A. (2020). Abdulla Qahhor hikoyalarini o’rganishda innovatsion metodlar. Science and Education, 1(5).

Загрузки

Опубликован

2022-12-01

Как цитировать

Shoxsanam Qutlimuratovna, N. . (2022). MAKTAB BOSQICHIDA DOLZARB MUAMMOLAR VA ULARNI HAL QILISH. Научный Импульс, 1(4), 354–356. извлечено от https://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/1701

Выпуск

Раздел

Статьи

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Loading...