KATTA GURUH BOLALARINI TABIAT BILAN TANISHTIRISHDA BADIIY ADABIYOTNING AHAMIYATI

KATTA GURUH BOLALARINI TABIAT BILAN TANISHTIRISHDA BADIIY ADABIYOTNING AHAMIYATI

Авторы

  • Hamroyeva Nafisa Nizomiddinovna BuxDU maktabgacha ta’lim kafedrasi o’qituvchisi
  • Jahonqulova Zamira Vali qizi BuxDU Maktabgacha ta’lim yo’nalishi 3-bosqich talabasi

Ключевые слова:

maktabgacha ta’lim tashkiloti, tarbiyachi, katta guruh, badiiy adabiyot, tabiat, atrof-olam.

Аннотация

Mazkur maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotining katta guruh  bolalarining badiiy adabiyotga bo’lgan munosabatini tabiat (atrof–olam) bilan tanishtirish davomida shakllantirib borish, hamda badiiy adabiyotning inson hayotidagi o’rnini, ahamiyatini oshirib borish haqida so’z boradi.

Библиографические ссылки

Хасанова Г. К. Педагогические особенности формирования творческой активности учащихся в начальном образовании //Научный журнал. – 2019. – №. 6 (40). – С. 86-87.

Хасанова Г. К. Цель использования электронных образовательных ресурсов в системе обучения и образования //Научный журнал. – 2019. – №. 6 (40). – С. 84-85.

Хасанова, Г. К. "ДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОБУЧЕНИЯ УЧЕНИКОВ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ ЛОГИЧЕСКОМУ МЫШЛЕНИЮ С ПОМОЩЬЮ ИННОВАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ." Проблемы науки (2021): 90.

Хасанова Г. К. ИННОВАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ДОУ: МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА И СУЩНОСТЬ //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 173-181.

Хаитова Н. И., Хасанова Г. К., Мухаммедова М. Ш. ТВОРЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ УЧАЩИХСЯ КАК СРЕДСТВО РАЗВИТИЯ КРЕАТИВНОГО МЫШЛЕНИЯ //Научная дискуссия: вопросы педагогики и психологии. – 2016. – №. 3-1. – С. 148-153.

Хасанова Г. К. Интеграция предметов в современной школе как педагогическое явление //Педагогическое образование и наука. – 2017. – №. 2. – С. 127.

Хасанова Г. К. ПРОБЛЕМЫ И ПЕРСПЕКТИВЫ СТАНОВЛЕНИЯ ИНФОРМАЦИОННОЙ ГРАМОТНОСТИ ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА В УЗБЕКИСТАНЕ //ББК. – 2019. – Т. 71. – С. 50.

Kasimovnа K. G. Pedagogical Research Methods of Training in Higher Educational Establishments: A Comparative Analysis //EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 250-255.

Nizomiddinovna H. N. et al. Tarbiyachi Faoliyatida Nutqiy Etiketning O ‘Rni //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 3. – С. 5-9.

Nizomiddinovna H. N. et al. TARBIYACHI VA UNING JAMIYATDA TUTGAN O’RNI //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 88-92.

Nizomiddinovna H. N. et al. MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA O’YIN ORQALI TIL VA NUTQ TUSHUNCHALARINI SHAKLLANTIRISH //БОШҚАРУВ ВА ЭТИКА ҚОИДАЛАРИ ОНЛАЙН ИЛМИЙ ЖУРНАЛИ. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 83-87.

Nizomiddinovna H. N. et al. MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA BOLA TARBIYASINING MAQSAD VA VAZIFALARI //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 32-36.

Nizomiddinovna H. N., Olimovna M. M. MAKTABGACHA TA’LIM MUASSASALARIDA BOLALARNI RAVON NUTQQA O’RGATISH //BOSHQARUV VA ETIKA QOIDALARI ONLAYN ILMIY JURNALI. – 2022. – Т. 2. – №. 2. – С. 93-97.

Eshova D. PRAGMALINGUISTIC FEATURES OF THE TYPES OF FATIK COMMUNICATION AND ABOUT COMPLIMENTS //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 21. – №. 21.

Hamroyeva N. Комплимент и его метакоммуникативные функции //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. Uz). – 2022. – Т. 8. – №. 8.

Hamroyeva N. НОРМЫ РАЗГОВОРНОЙ ЭТИКИ И ДОБРОТЫ //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. Uz). – 2022. – Т. 8. – №. 8.

Qo’ldoshev, R. (2022). Детская лень как психолого-педагогическая проблема. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu.Uz), 22(22).

Qo'ldoshev R. BOSHLANGʻICH SINF CHAPAQAY OʻQUVCHILARGA BERILADIGAN PEDAGOGIK YORDAM VA YOZUVGA OʻRGATISH JARAYONIDA FOYDALANILADIGAN TEXNOLOGIYALAR //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 22. – №. 22.

Avezmurodovich Q. R., Oybekovna N. D. BOSHLANGICH SINF O’QUVCHILARINING BOG’LANISHLI NUTQINI O’STIRISH. QAYTA HIKOYALASH VA BAYON TURLARI. – 2022.

Qo'ldoshev R. Maktab o ‘quvchilarining grafik va kalligrafik qobiliyatlarini shakllantirishning metodologik asoslari //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2022. – Т. 22. – №. 22.

Қўлдошев Р. А. БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЧAПAҚAЙ ЎҚУВЧИЛAРНИ ЁЗУВГA ЎРГAТИШНИНГ ИЛМИЙ-НAЗAРИЙ AСOСЛAРИ //Scientific progress. – 2021. – Т. 2. – №. 6. – С. 1120-1129.

Qo'ldoshev R. Left-handedness and the reasons for its occurrence //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 7. – №. 7.

Qo'ldoshev R. Кӯмаки педагогӣ ба кӯдакони чапдаст дар соли якуми хониш. – GlobeEdit, 2020.

Qo'ldoshev R. CHAPAQAY O‘QUVCHILARDA YOZUV KO’NIKMALARINI SHAKLLANTIRISH //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2021. – Т. 7. – №. 7.

Azimov Y., Qo'ldoshev R. Husnixatga o'rgatishning amaliy asoslari. – GlobeEdit, 2020.

Rustambek Q. O. L. Birinchi sinf chapaqay o ‘quvchilarining maktabga moslashishi, maktabga moslashishi davridagi pedagogik yordamning mazmuni //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2020. – Т. 1. – №. 1.

Rustambek Q. O. L. Birinchi sinf chapaqay o ‘quvchilarining maktabga moslashishi, maktabga moslashishi davridagi pedagogik yordamning mazmuni //ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz). – 2020. – Т. 1. – №. 1.

Qo'ldoshev R. Кӯмаки педагогӣ ба кӯдакони чапдаст дар соли якуми хониш.–GlobeEdit, 2020. 13. Qo'ldoshev RA Left-handed children and the learning process //EPRA International Journal of Research and Development (IJRD) Volume. – Т. 5. – С. 277-281.

QO R. LDOSHEV //Chapaqay bolalarni maktabga qanday tayyorlash kerak. – С. 145-147.

Qo‘ldoshev R. A., BIRINCHI S. C. O. Q. M., MOSLASHISHI M. M. D. P. Y. MAZMUNI//Pedagogik mahorat. – 2020.

Загрузки

Опубликован

2022-12-01

Как цитировать

Nafisa Nizomiddinovna, H. ., & Zamira Vali qizi, J. . (2022). KATTA GURUH BOLALARINI TABIAT BILAN TANISHTIRISHDA BADIIY ADABIYOTNING AHAMIYATI . Научный Импульс, 1(4), 1437–1441. извлечено от https://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/2026

Выпуск

Раздел

Статьи
Loading...