YOSH GANDBOLCHILARNI RUXIY TAYYORGARLIKLARINI TARBIYALASHNING BA’ZI BIR JIXATLARI VA ULARNI PSIXOLOGIK TAYYORLASH PRINSPLARI.

YOSH GANDBOLCHILARNI RUXIY TAYYORGARLIKLARINI TARBIYALASHNING BA’ZI BIR JIXATLARI VA ULARNI PSIXOLOGIK TAYYORLASH PRINSPLARI.

Авторы

  • Kuchkarova Muhayyo Tojimatovna Namangan Davlat Universiteti, mustaqil izlanuvchi
  • Azizov Sobitxon Valievich Namangan davlat universiteti, pedagogika. fanlari nomzodi, dotsent.

Ключевые слова:

Gandbolchi, emotsional stress, stressogen vaziyatlar, musobaqa ,sportchining psixologik tayyorgarligi

Аннотация

Mazkur tadqiqot yuzasidan  zamonaviy bilimlar darajasi va sporchilar (gandbolchilar)ni psixologik tayyorlashdagi motivatsiyalar shaklining xilma-xilligi gandbolchining shaxsiy xususiyatlariga ham, shuningdek musobaqa ishtirokchilarining sport natijalarining ijtimoiy ahamiyatiga ham bog’liq bo’lishi mumkin. Sport tayyorgarliklari tizimida musobaqada ishtirok etish motivini shakllantirish juda muhim ahamiyat kasb etadi

Библиографические ссылки

Психология экстремальных ситуаций. Хрестоматия. - Минск, 2002

Марищук В.Л. Поведение и саморегуляция человека в условиях стресса. - СПб., 2001

Браент ДЖ. Кретти. Психология в современном спорте. -М: ФиC, 1988 г.

Джамгарова Т.Т., Пуни А.Ц. Психология физического воспитания и спорта, Физкултура и спорт, 1989 й.

Генов Ф. Генова Т. Мобилизация и аутогенная тренировка спортсмена. ФиС 1993 й.

G’oziev E.G’. Psihologiya, - Toshkent. O’qituvchi, 1992 y.

. Masharipov Y., Sportchilarda tajovuz va do`q-po`pisa holatining psixologik sabablarini o`rganish. Psixologiyaning ba'zi masalalari. Samarqand: 1995 y,

Rudik P.A. Psixologiya. -Moskva: FiS. 1984 y. Ibrohimov O`. «Sport psixologiyasi». T-«Yangi avlod», 2004 y.

Загрузки

Опубликован

2023-05-10

Как цитировать

Kuchkarova Muhayyo Tojimatovna, & Azizov Sobitxon Valievich. (2023). YOSH GANDBOLCHILARNI RUXIY TAYYORGARLIKLARINI TARBIYALASHNING BA’ZI BIR JIXATLARI VA ULARNI PSIXOLOGIK TAYYORLASH PRINSPLARI. Новости образования: исследование в XXI веке, 1(10), 970–974. извлечено от https://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/8802
Loading...