ЭКОЛОГИК ТАЪЛИМ-ТАРБИЯНИНГ ДОЛЗАРБ МАСАЛАЛАРИ СИФАТИДА

ЭКОЛОГИК ТАЪЛИМ-ТАРБИЯНИНГ ДОЛЗАРБ МАСАЛАЛАРИ СИФАТИДА

Authors

  • Абдуғаниев Олимжон Исомиддинович Фарғона давлат университети география кафедраси доценти, г.ф.н.
  • Нишонов Бахромжон

Keywords:

Экологик тарбия, экологик онг, экологик маданият, ўйин технологияси, интерфаол методлар, атроф-муҳит, экологик муаммолар, ривожлантирувчи тарбия.

Abstract

Мазкур мақола экологик тарбияни такомиллаштириш масалаларига бағишланган бўлиб, таълим олувчиларнинг қизиқишлари ва ёшига мос ҳолда экологик билимларни ва бу борадаги тасаввурларини ошириш, дунёқарашларини кенгайиш масаллари тахлили қилинган.

References

Ўзбекистон Республикаси «Табиатни муҳофаза қилиш тўғрисида»ги 754-XII-сонли Қонун. 1992 йил 9 декабрь. https://lex.uz/docs/1071151.

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2019 йил 27 майдаги «Экологик таълимни ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида»ги 434-сонли Қарори. https://lex.uz/docs/4354743.

Abduganiev O. I., Abdurakhmanov G. Z. Ecological education for the purposes sustainable development //Am. J. Soc. Sci. Educ. Innov. – 2020. – Т. 2. – С. 280-284.

Abdug‘aniyev O. I., Turdiboeva S. X. Q., Abdullayeva H. R. Q. BARQAROR TARAQQIYOT VA ETNOEKOLOGIYA //Academic research in educational sciences. – 2022. – Т. 3. – №. 5. – С. 94-101.

Абдуганиев О. И. и др. ЭКОЛОГИК СЎҚМОҚЛАРНИ ТАШКИЛ ЭТИШ ВА УНДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ ГЕОГРАФИК ЖИХАТЛАРИ //Scientific Impulse. – 2022. – Т. 1. – №. 4. – С. 868-873.

Yli-Panula E. et al. Finnish University Students’ views on climate change education and their own ability to act as climate educators //Education Sciences. – 2022. – Т. 12. – №. 3. – С. 169.

Demir F. B. et al. An Action Research on Improving Environmental Sensitivity of Fourth Grade Primary School Students: What Happens in the School Garden? //International Journal of Education and Literacy Studies. – 2023. – Т. 11. – №. 2. – С. 54-63.

Jeronen E. Sustainable education //Encyclopedia of Sustainable Management. – Cham: Springer International Publishing, 2022. – С. 1-10.

González-Zamar M. D. et al. Managing ICT for sustainable education: Research analysis in the context of higher education //Sustainability. – 2020. – Т. 12. – №. 19. – С. 8254. Alimov, S. S., & Yusupova, O. M. (2022).

LINGUOCULTURAL FEATURES OF BORROWINGS FROM ENGLISH TO UZBEK LANGUAGE. Galaxy International Interdisciplinary Research Journal, 10(1), 1-4.

Mamadjanova, M. U. (2022). O ‘ZBEK VA INGLIZ TILLARIDA EPITETNING CHOG ‘ISHTIRMA TADQIQI. ANTONAMAZIYA EPITETLAR. RESEARCH AND EDUCATION, 1(5), 110-115.

Downloads

Published

2023-05-10

How to Cite

Абдуғаниев Олимжон Исомиддинович, & Нишонов Бахромжон. (2023). ЭКОЛОГИК ТАЪЛИМ-ТАРБИЯНИНГ ДОЛЗАРБ МАСАЛАЛАРИ СИФАТИДА. Education News: Exploring the 21st Century, 1(10), 243–247. Retrieved from https://nauchniyimpuls.ru/index.php/noiv/article/view/8560
Loading...