МАКТАБГАЧА ТАРБИЯ ПЕДОГОГИКАСИ ВА УНИНГ МОҲИЯТИ

МАКТАБГАЧА ТАРБИЯ ПЕДОГОГИКАСИ ВА УНИНГ МОҲИЯТИ

Authors

  • Рахматова Нозима Бердиёровна студентка 3- курса образовательное направление «Начальное и дошкольное образование» Самаркандский государственный институт имени
  • Шукурова Умида Рахматовна педагог 104- государственной организации дошкольного образования города Самарканда. Узбекистан.

Keywords:

Maktabgacha ta'lim, pedagogika, psixologik-pedagogik, bolalar, ta'lim muassasasi, o'qitish metodikasi, mutaxassislik, zamonaviy o'quv quroli, texnik vositalar, o'yinchoqlar va o'yinlar, ta'lim-tarbiya.

Abstract

Ushbu maqolada maktabgacha ta'lim pedagogikasi va uning mohiyati, maktabgacha ta'limni tashkil etishni rivojlantirish, ta'lim jarayonlarida pedagogik mahorat, bolalar uchun individual ta'lim dasturlarini amalga oshirish ko'rsatilgan. Bundan tashqari, maktabgacha ta'lim pedagogikasi bolalarga har tomonlama ta'lim tamoyillarini, bog'chada tarbiyaviy ishlarni tashkil etishning mazmuni va usullarini yoritilgan.

References

Қодирова Ф. Р. Дошкольная педагогика. Учебное пособие.Ташкент.

« Маънавият », 2013. - 160 с

Кадрлар тайёрлаш миллий дастури. Баркамол авлод - Ўзбекистон тараққиётинг пойдевори. - Т., «Шарқ», 1997.

Справочник «Руководителя дошкольного образовательного учреждения».-Т., 2006.

Қодирова Ф.Р., Қодирова P.M. Концепция дошкольного образования. - Т., «Наука и техника», 2011.

Published

2023-06-22
Loading...