ЎҚУВЧИЛАРДА ТАРИХИЙ БИЛИМЛАРНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ДИДАКТИК ЎЙИНЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ВА УЛАРНИНГ АФЗАЛЛИКЛАРИ

ЎҚУВЧИЛАРДА ТАРИХИЙ БИЛИМЛАРНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ДИДАКТИК ЎЙИНЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ВА УЛАРНИНГ АФЗАЛЛИКЛАРИ

Authors

  • Ганиев Темирбай Султанбаевич Катта ўқитувчи Қорақалпоғистон Республикаси педагогларни янги методикаларга ўргатиш миллий маркази

Keywords:

Дидактик ўйинлар. Уч жумла ўйини. Билимлар дарахти. Оғзаки дуэль. Жонли расм. Тарих ғилдираги. Тоза тахти.

Abstract

Ушбу мақолада ўқувчиларда тарихий билимларни шакллантиришда дидактик ўйинлардан фойдаланиш ва уларнинг афзалликлари тўғрисида сўз этилган.

References

Игры и занимательные задания по истории. Авт.- сост. Субботина М.А.-М. «Дрофа» 2003.

Алендеева Н.Е. Дидактические игры на уроках истории / // Школьная педагогика.-2022.-№1(23).-С.50-55

Борзова Л.П. Игры на уроке истории : Метод. пособие для учителя - Москва : ВЛАДОС-пресс, 2001. - 159 с.

Қосимова М. Ижтимоий-гуманитар фанлар самарадорлигини оширишда дидактик ўйинлардан фойдаланиш. Таълим услублари журнали 2014.41-48-бетлар

Исмайлов А.Ф. Тарих машғулотларида ўтилган мавзуларни дидактик ўйинлар орқали умумлаштириш. Таълим технологиялари журнали 2015, 53-58-бетлар.

Published

2024-06-20
Loading...