MATEMATIK STATISTIKA KUNDALIK HAYOTIMIZDAGI AHAMIYATI
Ключевые слова:
Statistika , holat, vaziyat, ommaviy tasodifiy hodisala, kuzatish, natijalar, tasvirlash, to`plash, sistemalashtirish, tahlil etish, izohlash, usul, tasodifiy miqdor, tajribalar, taqsimot funksiyasi, baholash, matematik statistika, vazifalar, statistik gipotezalar, gipotezalar nazariyasi, tanlanma to`plam, to`plamning hajmi, parametrik baholash nazariyasi.Аннотация
Ushbu maqolada matematik statistika elementlari yoritilgan.Uning kundalik hayotimizdagi o‘rni va ahamiyati misollar orqali yoritilgan.
Библиографические ссылки
Боровков Теория вероятностей М.: Наука 1999 г.
Расулов А.С., Раимова Г.М., Саримсакова Х.Қ. Эҳтимоллар назарияси ва математик статистика. T. 2005 й.
Гмурман В.Е. Эҳтимоллар назарияси ва математик статистика. Т. 1977 й.
Гмурман В.Е. Эҳтимоллар назарияси ва математик статистикадан масалалар ечишга доир қўлланма. Т. 1977 й.
Зубков А.М., Севастьянов Б.А., Чистяков . Сборник задач по теории вероятностей М.: Наука, 1999 г.
15.Alijon, A., Xoldorovich, S. Z., & Abbosovna, G. M. kizi, MMA.(2022). Technology of Individualization of Learning. Spanish Journal of Innovation and Integrity, 6, 291-297.
16.Gafurova, M. A. (2022). Improving Mental Skills Of Students By Analyzing And Solving Problems. Current Research Journal Of Pedagogics, 3(01), 40-44.
Gafurova, M. A. (2021). Developing Cognitive Activities of Primary School Students based on an Innovative Approach. International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding, 8(10), 236-242.
17.Gofurova, M. A. (2020). Development of students' cognitive activity in solving problems. ISJ Theoretical & Applied Science, 1(81), 677-681.
Gofurova, M. A. (2020). Развитие познавательной деятельности учащихся при решении задач. Theoretical & Applied Science, (1), 677-681.
18.Гафурова, М. А. (2022). МЕТОДЫ И ФОРМЫ ОРГАНИЗАЦИИ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧАЩИХСЯ НА УРОКЕ МАТЕМАТИКИ В НАЧАЛЬНОМ КЛАССЕ. Scientific Impulse, 1(5), 598-602.
19.Gafurova, M. A. (2023). Development of Cognitive Activity of Elementary School Students in Mathematics Lessons. Global Scientific Review, 14, 35-39.