This is an outdated version published on 2023-10-01. Read the most recent version.
УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ
Keywords:
Шахс, «Мен - концепция», ўз-ўзини англаш, интернал, экстернал, Дж. Роттер, «Назорат локуси».Abstract
Талим сифатини оширишда талаба ёшлар ўз-ўзини англашининг ижтимоий-психологик механизмларини ўрганиш бугунги куннинг долзарб муаммоларидан ҳисобланади. Чунки инсон ўзини тўла англамай туриб, ўз шахсий «Мен»и билан келишмай туриб, ўз билимларини мустаҳкамлаши, ўзини ривожлантириши, ўзга инсонни англаши, ўзгаларнинг ҳиссий кечинмаларини ичдан кечириши мумкин эмас.
Downloads
Published
2023-10-01
Versions
- 2023-10-06 (2)
- 2023-10-01 (1)
How to Cite
Ғаниева Халимахон Ахматхоновна, & Zokirova Nozima. (2023). УДК-19-00-05 ТАЪЛИМ СИФАТИНИ ОШИРИШДА ТАЛАБА ЁШЛАР ЎЗИНИ-ЎЗИ АНГЛАШИНИНГ ИЖТИМОИЙ-ПСИХОЛОГИК МЕХАНИЗМЛАРИ. Scientific Impulse, 2(13), 465–465. Retrieved from http://nauchniyimpuls.ru/index.php/ni/article/view/11818
Issue
Section
Статьи